  • 1. Data: 2011-01-16 20:05:14
    Temat: Poleasingowe z Włoch itd
    Od: MS <h...@w...pl>

    Witam

    Auto z poprzedniego mojego wątku o aucie z Belgii już odpuściłem. Jednak
    z tego co widzę w moim rejonie dużo sprzedawców ma w ofercie auta
    poleasingowe np z włoch, przeważnie z nienaganną historią itd. Czy to
    wałki ?? czy może jestem przewrażliwiony, facet pokazywał mi pełną
    dokumentację, dwa zielono-białe papierki przypominajace niemieckie
    briefy na których były informacje o aucie a jako właściciel wpisany jest
    fundusz. Oczywiście dokumenty nie przetłumaczone, komisant twierdzi że
    gdyby auto było w leasingu to by nie miał wszystkich dokumentów. Co do
    rejestracji to powiedział że biorą to na siebie, ja dostaję dokumenty z
    zapłatą akcyzy itd, tłumaczenia, przegląd i fakturę z komisu jako
    importera. Wygląda na sprawę uczciwą.

    Nawet umówili się ze mną w u dealera żeby sprawdzić auto.

    Jeden z tutejszych komisów cały zapchany jest autami z francuskiego
    leasingu, chyba były by jakieś słuchy jakby oszukiwali ??? a auta
    schodzą jedno po drugim.

  • 2. Data: 2011-01-16 20:18:27
    Temat: Re: Poleasingowe z Włoch itd
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-16 20:05, MS pisze:
> [...]
    >
    > Jeden z tutejszych komisów cały zapchany jest autami z francuskiego
    > leasingu, chyba były by jakieś słuchy jakby oszukiwali ??? a auta

    Miałem CL'a z Włoch. Przednie słupki były przypalone papierosami.

    IMO włosi skrajnie nie dbają o auta i mają opinie, że to jeszcze
    więksi przewalacze niż Polacy. Ale to oczywiście niesprawiedliwa
    i tendencyjna opinia.

  • 3. Data: 2011-01-16 20:28:54
    Od: "Marynarz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MS" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedział że biorą to na siebie, ja dostaję dokumenty z zapłatą akcyzy
    > itd, tłumaczenia, przegląd i fakturę z komisu jako importera. Wygląda na

    Z własnego doświadczenia wiem że na zachodzie (tej bogatej) Europy dla
    normalnego człowieka nabycie samochodu to taki wyczyn jak w Polsce nabycie
    roweru. Teraz pytanie jak bardzo dbasz o rower - ile razu smarujesz łańcuch
    czy go pastujesz ?? Jeździ się jeździ aż się coś nie zaczyna uwalać, wtedy
    samochód przestaje przechodzić przglądy i się go spycha, tak jest cała
    prawda.
    Poleasingowe to na 75% wały dlatego są tanie. Samochód bierze firma daje
    kierwcy który nim zarabia i tam jest zero cackania, jak widać zużycie bierze
    się następny. Oczywiście po drodze handlarze robia z nim co trzeba żeby
    wyglądał jak od dziadka z niemiec.

  • 4. Data: 2011-01-16 20:35:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-16 20:18, megrims pisze:
    > IMO włosi skrajnie nie dbają o auta i mają opinie, że to jeszcze
    > więksi przewalacze niż Polacy. Ale to oczywiście niesprawiedliwa
    > i tendencyjna opinia.

    Fakt. W takim np. Neapolu nie ma szans na znalezienie auta bez obicia
    albo porysowania.

  • 5. Data: 2011-01-16 20:46:56
    Od: "aro333" <a...@w...pl>

    A nie lepiej wreszcie zwrócić uwagę aby zakupić auto od pierwszego
    własciciela , zakupione w naszym krajowym salonie? Wiem że drożej ale o ile
    pewniej i bez wałków z jakimiś papierzyskami , które pewnie w każdym kraju
    są inne.
    Przeczytaj uważnie jeszcze raz wątek o samochodzie z Niemiec.Zobacz, w co
    wpakował się kupujący za własne pieniadze

  • 6. Data: 2011-01-16 20:50:14
    Temat: Re: Poleasingowe z W?och itd
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-16 20:46, aro333 pisze:
    > A nie lepiej wreszcie zwr?ci? uwag? aby zakupi? auto od pierwszego
    > w?asciciela , zakupione w naszym krajowym salonie? Wiem ?e dro?ej ale o ile
    > pewniej i bez wa?k?w z jakimi? papierzyskami , kt?re pewnie w ka?dym kraju
    > s? inne.
    > Przeczytaj uwa?nie jeszcze raz w?tek o samochodzie z Niemiec.Zobacz, w co
    > wpakowa? si? kupuj?cy za w?asne pieniadze

    Wiem że warto dopłacić, w tym wypadku jestem elastyczny gdyby tylko
    takie auto się znalazło. Żaden rodak nie sprzedaje 3 - 4 letniej Vectry
    kupionej i serwisowanej w ASO przynajmniej w moim rejonie -
    zachodniopomorskie. Dalej nie szukam bo szkoda mi czasu na podróże a i
    tak nikt do końca prawdy nie powie.

  • 7. Data: 2011-01-16 21:08:01
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    napisz mi z jakiego jest miasta

  • 8. Data: 2011-01-16 21:13:54
    Od: "aro333" <a...@w...pl>

    Uważasz , że bogaty np Niemiec sprzedaje takie auto , bo go stać? Popatrz na
    ogloszenia niemieckie. Ktoś juz tutaj to napisał - jak by bylo tak różowo
    to Niemcy powinni przyjezdzać tutaj po używane auta, bo u nich są droższe.
    Jest tylko mały szczegół, na normalne auta z niemcowni nas nie stać i tyle.
    Liczymy na okazję.To jest moje zdanie .
    Fakt, z zakupem tak mlodego samochodu u nas będzie problem w dodatku auta
    bez przeszlości blacharskiej. Celowo nie piszę bezwypadkowej.

  • 9. Data: 2011-01-16 21:18:59
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:13, aro333 pisze:
    > Uwa?asz , ?e bogaty np Niemiec sprzedaje takie auto , bo go sta?? Popatrz na
    > ogloszenia niemieckie. Kto? juz tutaj to napisa? - jak by bylo tak r?owo
    > to Niemcy powinni przyjezdza? tutaj po u?ywane auta, bo u nich s? dro?sze.
    > Jest tylko ma?y szczeg?, na normalne auta z niemcowni nas nie sta? i tyle.
    > Liczymy na okazj?.To jest moje zdanie .
    > Fakt, z zakupem tak mlodego samochodu u nas b?dzie problem w dodatku auta
    > bez przeszlo?ci blacharskiej. Celowo nie pisz? bezwypadkowej.

    ale cena jaką sobie ten "importer" życzy za to auto dość mocno wystaje
    poza średnią z tego rocznika, powiem że z opłatami to auto wyniesie mnie
    jakos 4 - 5 tyś drożej niż kupione zarejestrowane. Ale nie chodzi tu o
    te różnice, chodzi mi bym nie stracił całości. W Szczecinie jakaś
    posucha jest, ale fakt faktem nie kupowałem nigdy auta w podobnej cenie
    a może moje wymagania są zbyt wysokie ale chyba mogę wymagać stanu hmmm
    bardzo dobrego :-)

  • 10. Data: 2011-01-16 21:19:44
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:08, Michał Gut pisze:
    > napisz mi z jakiego jest miasta
    Szczecin