eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPole śmierci w Overmaxie!Re: Pole śmierci w Overmaxie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Date: Mon, 04 Aug 2014 10:38:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 49
    Message-ID: <lrngqa$lbq$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lr3cgs$fbg$2@node1.news.atman.pl>
    <53d75406$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <lr94jb$g2$1@node2.news.atman.pl> <lraaob$373$1@node2.news.atman.pl>
    <53d91b90$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrcn3q$1lm$1@node1.news.atman.pl>
    <53dcd30d$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1407141514 21882 194.56.211.10 (4 Aug 2014 08:38:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Aug 2014 08:38:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <53dcd30d$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1060317
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-08-02 14:01, Trybun pisze:
    > W dniu 2014-07-31 08:18, Chris pisze:
    >> W dniu 2014-07-30 18:22, Trybun pisze:
    >>> W dniu 2014-07-30 10:35, Chris pisze:
    >>>>
    >>>> Przyrumuniłeś na tablecie i kosztach to teraz masz i cierp :)
    >>>>
    >>>
    >>> Raczej przyszkocił. Ale to nic złego - oszczędność - sprzęt ma być
    >>> sprawny bez względu na to czy kosztuje 300 czy 1000zł..
    >>
    >> Oczywiście tylko pytanie ile razy w tym okresie padnie i trzeba będzie
    >> wysyłać do serwisu a to są dodatkowe koszta nie mówiąc o braku sprzętu
    >> w tym czasie :)
    >>
    >
    > Gdy nie ma jakiejś wrodzonej wady, to serwis będzie odwiedzał równie
    > często jak sprzęt tzw markowy, czyli drogi. Weźmy choćby tak zachwalaną
    > przez Ciebie firmę Sony.

    Podałem jeden przykład SONY to już zachwalanie ?? Chesz więcej to
    poszukaj LG G3, HTC M8, Samsung Galaxy S5 ta sama klasa sprzętu a i ceny
    podobne.

    Powiem więcej, mimo swoich zalet smartfon Z1/Z2 ma swoje wady jak np.
    wielkość, przegrzewanie się i związane z tym wywalanie się aplikacji
    aparatu (podobno naprawione w nowym firmware ale nie testowałem
    jeszcze). Z zalet, jakość wykonania, wygląd, najnowsze podzespoły, dobre
    zaplecze serwisowe.

    > Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich
    > produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich
    > telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich

    Akurat Swego czasu SONY z Trynitronem to były najlepsze TV na rynku.

    > Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj, nie
    > zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).

    Kupiłem TV LCD SHARP ... 2 miesiące po gwarancji padło podświetlenie
    matrycy, naprawa kosztuje tyle co nowy TV .. i jak potem doczytałem to
    normalne ale tak wychwalany przez ciebie SHARP ma taką wadę i mimo że
    wiedzą o tym nic z tym nie zrobili bo lepiej sprzedać drugą sztukę niż
    naprawiać starą.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: