  • 201. Data: 2012-08-15 22:36:30
    Temat: Re: Polactwo
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Kontekst to sprawa zasadnicza!
    > Co innego gonić czarnych a co innego bronić niepodległości kraju.
    > Ty rozumiem, najchętniej sprzedałbyś własny kraj bez mrugnięcia okiem
    > bo jeszcze ktoś by nam interwencją zbrojną zagroził.
    > No i zapewne popierasz podpisanie Traktatu Lizbońskiego przez ś.p. L.
    > Kaczyńskiego.

    Kraj, naród, państwo to przebrzmiałe kategorie...

  • 202. Data: 2012-08-15 22:49:00
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-08-15 22:08, quent pisze:

> [...]
    > jeszcze ktoś by nam interwencją zbrojną zagroził.
    > No i zapewne popierasz podpisanie Traktatu Lizbońskiego przez ś.p. L.

    Wyciąłeś sprytnie moją wypowiedź, nie dziwi mnie, że Twój post
    ma się do niej nijak. O jakim gonieniu czarnych piszesz? Mam
    coraz silniejsze wrażenie, że rozmawiam z nabuzowanym, mocnym
    w gębie młodym człowiekiem. Możesz być spokojny, w razie czego
    nie będę się chował, jestem z tych, co jeszcze wiedzą, jak
    się obchodzić z karabinem, więc nie sugeruj, że sprzedałbym
    własny kraj. I jest duża szansa, że przydam się lepiej niż
    jakiś keyboard-warrior.

  • 203. Data: 2012-08-15 22:58:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]
    > Ty rozumiem, najchętniej sprzedałbyś własny kraj bez mrugnięcia okiem bo
    > jeszcze ktoś by nam interwencją zbrojną zagroził.

    Powiedz mi, kto zechce dziś kupić takiego problematycznego twora jak
    ''państwo''? :)
    Kupuje się rynki, a te obecnie wyznacza granica podaży i popytu figę
    robiąca sobie z jakichkolwiek granic terytorialnych. Lud ciemny wierzy
    jeszcze w jakieś niepodległości i śpiewa międzynarodówki (albo hymny),
    ale prawie wszystko co posiada wyprodukowały międzynarodowe kartele.
    Ducha także żywi międzynarodową papką medialną.

    Grunt to ułuda, jak się proletariatowi dobrze wydaje, to jest dobrze :)

    --
    pozdrawia Adam
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 204. Data: 2012-08-15 23:31:31
    Od: Slon <z...@g...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Powiedz mi, kto zechce dziś kupić takiego problematycznego twora jak
    > ''państwo''? :)

    Powiedz wioskowy przyglupku, kto wczesnej kupowal takie twory jak panstwo?

> [...]
    > jeszcze w jakieś niepodległości i śpiewa międzynarodówki (albo hymny),
    > ale prawie wszystko co posiada wyprodukowały międzynarodowe kartele.

    Ciemny lud jeszcze wierzy, ale ciemniejszy lud od ciemnego, ma juz wyprane mozgi, co
    widac na twoim przykladzie.
    Mendy twojego pokroju byly zawsze, ale nie w takiej ilosci jak teraz.
    Dzisiaj to juz oficjalnie sie krytykuje ojczyznianosc i bogobojnosc.

    > Ducha także żywi międzynarodową papką medialną.

    Takim mendom jak ty, juz ta miedzynarodowa papka spowodowala, ze wasz duch zdechl.
    Zdechla takze uczciwosc, honor a nawet pozory "dobrego smaku".

    > Grunt to ułuda, jak się proletariatowi dobrze wydaje, to jest dobrze :)

    Dokladnie - wydaje ci sie, ze jest dobrze i pierdolisz przyglupku, ze jest dobrze.

    Slon

  • 205. Data: 2012-08-15 23:36:44
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-15, quent <x...@x...com> wrote:
    > No więc widzisz - prawe czyli zgodne z prawem.

    Nie. Prawe czyli uczciwe (rzadziej: legalne, szlachetne).

    Jak widzisz wszystkie te terminy w pewnym momencie schodzą do związanych
    z etyką pojęć pierwotnych.

    > Jaka jest definicja słowa "uczciwe"?
    > Definicja nie może zawierać pojęć niezdefiniowanych.

    Ciekawa teza - czyżby jednak Twoja własna? Szkoda że błędna :).

    Jakaś definicja musi zawierać pojęcia niezdefiniowane, bo inaczej
    w ogóle nie dałoby się tych definicji stworzyć.

    pozdrawiam,
    PK

  • 206. Data: 2012-08-15 23:46:54
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-15, quent <q...@b...gmail.kom> wrote:
    > Bankructwo tych biur to tylko tak na papierze. To pojecie jest zdewaluowane

    No ale według Ciebie co powinno się stać z człowiekiem, któremu
    bankrutuje firma? Ma zostać zamknięty w izolatce?

    Bankrutowanie wymyślono tylko po to, aby nie przeciągać mąk kontrahentów
    i klientów. Założenie własnego interesu to ryzyko, bo po prostu może nie
    wypalić (większość nie wypala, ale rzadko są to takie giganty jak Amber
    Gold).

    Chodzi wyłącznie o to, aby można było zlicytować majątek firmy i zwrócić
    część kasy poszkodowanym. A władze tej firmy oczywiście muszą mieć prawo
    założyć kolejny biznes, no bo niby czemu nie?

    pozdrawiam,
    PK

  • 207. Data: 2012-08-15 23:58:04
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-15, quent <q...@b...gmail.kom> wrote:
    > A gdzie argument w dyskusji?

    Jest takie "pierwsze prawo dyskusji", że z ideologami się nie dyskutuje,
    więc wymianę argumentów jako taką uznałem za zakończoną. Ty nie
    przyswajasz wiedzy, nie jesteś otwarty na kompromisy.
    Co więcej - nie jesteś przygotowany na obronę swoich tez. Chłopaki
    zarzucili Ci kilka pytań o podatki i się w tym pogubiłeś (przy okazji
    robiąc z nerwów takie hordy błędów w zdaniach, że ledwo to rozczytałem).

    Problem polega na tym, że ludzie w tym wątku mają jakieś swoje
    spojrzenie - wynikające z wieku, doświadczenia, praktyki, własnej
    działalności gospodarczej itp. Ty masz chyba tylko program UPR, do
    którego odesłałeś nas po wiedzę...

    Jeśli to Cię jakoś pocieszy, to naprawdę wiele osób przechodzi przez
    takie stadium zapatrzenia w liberalizm. Też tak miałem jakieś 10 lat
    temu (w gimnazjum) - szczęśliwie nie było to związane z JKM i UPR,
    z których śmiałem się tak długo jak pamiętam.

    Tak czy siak życie koryguje różne opinie. Nadal jestem prawicowcem,
    ale patrzeć na problemy trzeba znacznie szerzej. Postaraj się :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 208. Data: 2012-08-15 23:58:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-15 23:31, Slon pisze:
    > Powiedz wioskowy przyglupku
    > Mendy twojego pokroju byly zawsze, ale nie w takiej ilosci jak teraz.
    > Takim mendom jak ty
    > wydaje ci sie, ze jest dobrze i pierdolisz przyglupku, ze jest dobrze.

    Ale postaraj się napisać coś nowego, bo te bluzgi mam już w kolekcji:
    http://as.elte-s.com/ja/o_mnie.htm
    :)

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 209. Data: 2012-08-16 00:04:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-15 23:58, PK pisze:
> [...]
    > temu (w gimnazjum) - szczęśliwie nie było to związane z JKM i UPR,
    > z których śmiałem się tak długo jak pamiętam.

    O, sam popierałem sercem Korwina, a nawet Moczulskiego. Daaawno temu :)

    > Tak czy siak życie koryguje różne opinie. Nadal jestem prawicowcem,
    > ale patrzeć na problemy trzeba znacznie szerzej. Postaraj się :).

    Ano. Ale relatywizm jest obecnie be.

    --
    pozdrawia Adam
    /to jest napad! Tu mam usta, tu słowa. W razie potrzeby, wypowiem kilka

  • 210. Data: 2012-08-16 00:14:03
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-15, Slon <z...@g...com> wrote:
    > Powiedz wioskowy przyglupku, kto wczesnej kupowal takie twory jak panstwo?

    Inne państwa oczywiście (wliczając Watykan, który też sypał groszem).
    Dawałeś w łapę i rządziłeś. To było bardzo naturalne i uczciwe.

    Dziś władzę uzyskuje się w wyborach, więc nie da się jej kupić (poza
    "kupionymi wyborami", ale to nie jest na szczęście problem Polski).

    > Mendy twojego pokroju byly zawsze, ale nie w takiej ilosci jak teraz.
    > Dzisiaj to juz oficjalnie sie krytykuje ojczyznianosc i bogobojnosc.

    W Polsce nie krytykuje się "bogobojności" tylko Kościół Katolicki.
    Wierni tego kościoła dostają rykoszetem.

    pozdrawiam,
    PK