  • 391. Data: 2012-08-22 07:44:04
    Temat: Re: Polactwo
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-21 21:18, Henry(k) pisze:

    > To chyba oczywiste że nie pracownika.

    ROTFL!

    I tak właśnie myślą zniewolone i skrzażone czerwoną propagandą umysły -
    jak będzie wolność to przyjdzie krwiożerczy kapitalista i wszystkich
    weźmie za niewolników. Dziesiątki lat komuny zrobiły swoje.
    Smutne to

  • 392. Data: 2012-08-22 07:48:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-21 21:26, mt pisze:
    > Jest zapotrzebowanie na nowe samochody za 5000 zł,
    > dlaczego nikt tego nie oferuje? Przecież rynek nie znosi próżni.

    Dotarłem do tego momentu i chyba nie ma co dalej czytać.
    Właśnie udowodniłeś, że najprostsze rzeczy są dla Ciebie niezrozumiałe.
    Tyle, że ja już mam dosyć tłumaczenia podstaw za friko.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 393. Data: 2012-08-22 08:08:57
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-21 23:53, PK pisze:

    > To co napisałeś, jest bzdurą. Powinieneś napisać coś w stylu
    > "zapotrzebowanie i możliwość".

    Zapotrzebowanie oczywiście nie w rozumieniu, że dwie osoby na rynku jej
    potrzebują. Tak chyba tego nie zrozumiałeś? ;-)
    No i nie jest bzdurą, to podstawowe prawo ekonomii w normalnym systemie :-)

    > Ratownictwo górskie jest właśnie jednym z tych "biznesów", który
    > by nie istniał. Składka dla osób niezamożnych byłaby zbyt wysoka,
    > a tych zamożnych jest zbyt mało, aby zapewnić jakieś sensowne
    > przychody.

    Jak kogoś nie stać na ubezp. to idzie w góry na własną odpowiedzialność.

    > Prywatne usługi medyczne istnieją. Czemu? Bo możesz garstce bogatych
    > zaoferować pakiet "ekstra", który obejmie wszystkie podstawowe badania
    > i proste zabiegi, a masie biedniejszych pakiet prosty (np. internista
    > i współpłatność za resztę).

    Ależ w obecnej chwili to jest jakaś proteza tylko!!!
    Przy tak *ogromnej nieuczciwej konkurencji* jaką stanowi państwowa
    służba zdrowia - prywatne leczenie nie może być tanie!
    Tak samo ze wszystkimi innymi usługami, które prowadzi państwo oraz poza
    systemem prywaciarze.

    > W ratownictwie nie możesz wprowadzić różnorodnej oferty, bo jest tylko
    > jedna usługa: "ratowanie" (odnalezienie ofiary, ocena stanu zdrowia,
    > podstawowa pomoc i transport do placówki medycznej). I jest to usługa
    > bardzo droga.

    Oczywiście, że bardzo droga, bo jest z PRZYMUSOWEGO ubezpieczenia i nie
    ma konkurencji!

    > Ale ich ubezpieczenie obejmuje zwrot kosztów za akcję ratunkową
    > (lub ich części). Z tych składek nie kupuje się helikopterów
    > i nie zatrudnia ratowników.

    Państwo nie powinno zajmować się ratownictwem tylko firma prywatna -
    zrobi to taniej i efektywniej.
    Budżet topr to ok. 5,5 mln zł - śmieszna suma :-DDD

    > BTW: Skoro jesteś taki zadowlony z USG prostaty, badania serca
    > i pobrania krwi w klinice dla zwierząt, to czemu się tam nie
    > leczysz?

    Bo to lekarze od zwierząt?
    a każdym razem jak czytam te brednie to zastanawiam się czy nie
    powinienem już zwyczajnie napisać EOT.

    > Chyba że jest drożej. Zazwyczaj jest. W ubezpieczeniach i medycynie
    > w szczególności.

    LOL
    Dla Ciebie nie ma już ratunku.

    Strzelając na oślep tymi bredniami przekroczyłeś Rubikon.
    EOT

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 394. Data: 2012-08-22 08:13:52
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-21 23:28, PK pisze:
    > Gdyby prywatni ubezpieczyciele mieli pokrywać to, co dziś pokrywa NFZ,
    > większości Polaków nie byłoby stać na składki, więc w ogóle by się nie
    > ubezpieczali.

    Większych bredni nie słyszałem.
    80% podatków kradnie ludziom rząd a służba zdrowia to dziś FIKCJA!
    Jak chcesz się wyleczyć to i tak robisz to prywatnie.

    > I coś co powinno Cię ucieszyć jeszcze bardziej. Ubezpieczenia to branża,
    > w której konkurencja wielu małych firm może (i powinna) oznaczać wyższe
    > ceny ubezpieczeń.

    Im więcej konkurencji tym wyższe ceny - kosmita normalnie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 395. Data: 2012-08-22 08:39:06
    Od: quent <x...@x...com>

> [...]
    > by nie istniał. Składka dla osób niezamożnych byłaby zbyt wysoka,
    > a tych zamożnych jest zbyt mało, aby zapewnić jakieś sensowne

    Masz już tak spaczony umysł, że nie dopuszczasz istnienia czegoś, co
    istnieje i działa *tuż za naszą południową granicą*.
    Na Słowacji wszystkie interwencje ratownicze są płatne. Koszty akcji
    pokrywa ubezpieczyciel, jeżeli poszkodowany był ubezpieczony; w
    przeciwnym razie za akcję ratunkową turysta płaci z własnej kieszeni.

    No i te ogromne składki na które nikogo nie stać! Gdzie się podziały?
    Za 2 tyg to 35zł!

    I to jest NORMALNE!! Tam społeczeństwo zmuszone jest do myślenia i
    odpowiedzialności za siebie - brawo!
    W PL wychowuje się bandę bezmyślnych muflonów, którzy lecą w góry całymi
    kierdlami bo przecież frajerzy z topru w razie czego uratują im dupska
    za free. Nigdy nie zrozumiem jak można w ogóle popierać takie myślenie.

    http://nortus.pinger.pl/m/504505/Uwazaj-w-gorach%3A-
    slowacki-ratunek-kosztuje!

    To tyle w tym temacie, kto chciał to zrozumiał, zakute łby pozostaną
    zakute.
    EOT

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 396. Data: 2012-08-22 09:01:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-22 07:44, quent pisze:

> [...]
    > jak będzie wolność to przyjdzie krwiożerczy kapitalista i wszystkich
    > weźmie za niewolników. Dziesiątki lat komuny zrobiły swoje.

    Smutne, że nie odróżniasz polityki od niezależnego i nadrzędnego prawa
    popytu i podaży.

    --
    pozdrawia Adam
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

  • 397. Data: 2012-08-22 09:03:51
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-08-22 07:48, quent pisze:

    > Dotarłem do tego momentu i chyba nie ma co dalej czytać.
    > Właśnie udowodniłeś, że najprostsze rzeczy są dla Ciebie niezrozumiałe.
    > Tyle, że ja już mam dosyć tłumaczenia podstaw za friko.

    Taak, za to dla Ciebie wszystko jest proste i zrozumiałe. Weź tak
    powiedz uczciwie, skoro Twój model jest taki trywialny i jeszcze można
    na tym zarobić, to dlaczego nigdzie na świecie tak to nie działa? Jeżeli
    chcesz napisać, że tylko Quent z paczką utopistów z UPR czują bluesa a
    reszta świata to idioci, albo komuchy, lewacy czy jak tam chcesz ich
    nazywać to daruj sobie.
    Nie myślałeś, żeby sprawić sobie koszulkę z takim wielkim Q na piersi i
    startować w wyborach na prezydenta świata?

    --
    marcin

  • 398. Data: 2012-08-22 09:16:55
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-08-22 08:39, quent pisze:

> [...]
    > pokrywa ubezpieczyciel, jeżeli poszkodowany był ubezpieczony; w
    > przeciwnym razie za akcję ratunkową turysta płaci z własnej kieszeni.

    Może zapłacić a nie musi, to raz. Mało było akcji, że Słowacy pomagali
    toprowi w akcjach ratowniczych i na odwrót i jakoś nikt nie żądał za to
    zapłaty? Po drugie chcesz powiedzieć, że Horska jest wyposażona z
    pieniędzy ubezpieczyciela, że to ubezpieczyciel zapłacił za zakup
    sprzętu, to ubezpieczyciel płaci im pensje, płaci za ich gotowość kiedy
    nie podejmują akcji, płaci za ich szkolenia, utrzymuje ich placówki?
    Nie, płaci za to słowacki podatnik, bo chyba nie sądzisz, że nawet jak
    uda im się otrzymać zwrot części poniesionych kosztów od ubezpieczyciela
    to uda im się utrzymać cały ten system za to.

    --
    marcin

  • 399. Data: 2012-08-22 10:58:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2012 08:03, mt wrote:

> [...]
    > Nie myślałeś, żeby sprawić sobie koszulkę z takim wielkim Q na piersi i
    > startować w wyborach na prezydenta świata?

    http://3.bp.blogspot.com/-CHIfQrYmuh0/T7zl4JLOReI/AA
    AAAAAADI0/WiyyjfoU_5o/s1600/pedro.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 400. Data: 2012-08-22 11:22:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2012 08:16, mt wrote:

> [...]
    > uda im się otrzymać zwrot części poniesionych kosztów od ubezpieczyciela
    > to uda im się utrzymać cały ten system za to.

    Ah, ten Słowacki raj, z bezrobociem wyższym niż w Polsce, zarobkami
    niższymi, nic tylko emigrować, bo mają ubezpieczenie za 35zł na 2
    tygodnie. Co quent jeszcze tu robi?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil