  • Data: 2011-02-11 17:23:20
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/02/2011 16:17, J.F. wrote:

    > Ale zaraz - w Irlandii kazdy obywatel ma obowiazek posiadac komputer i
    > internet ? Pewnie tez za darmo dostaje :-P

    Posiadanie samochodu tez nie jest obowiazkowe. ;)

    > No to d*, kupilem auto w sobote o 17:05, a sprzedawca nie ma internetu
    > :-)

    Co poradzic..

    > W komorce .. a probowales przez komorke ? Te nowoczesne strony czesto
    > kiepsko dzialaja na ubogich przegladarkach :-)

    W najnowszej operze mini i tym czyms wbudowanym w androida 2.1 dziala. :)

    > Tylko wyszlo na to ze dopisujesz do swojej polisy auto ubezpieczone do
    > tej pory calkiem gdzie indziej. I twoj ubezpieczyciel ma dane tego
    > auta ? Permanentna inwigilacja :-)

    Po co mialoby byc ubezpieczone gdziekolwiek indziej? Sprzedawca raczej
    nie bedzie za nie placil, wiec swoja polsie anuluje.

    Zmartwie cie tez, bo twoj ubezpieczyciel, bank, lekarz, urzad skarbowy,
    pani krysia w bibliotece i pan Mietek pracujacy w banku tez maja wglad
    do wielu danych. Permanentna inwigilacja. ;)

    > Ale dokumentow nie odbierzesz, no chyba ze przysylaja zwyklym listem a
    > nie poleconym :-)

    Oczywiscie ze zwyklym, tutaj listonosze nie kradna na potege. Mialem tu
    juz z 8 czy 9 samochodow, zmienialem adres wielokrotnie, wszystko
    dochodzilo. Nawet jesli zginie, to co za problem? Zadzwonie i dostane
    duplikat.

    > mile dla klienta .. ale czy aby na pewno takie same podatki placicie ?

    Place tez na autostrady i wiele innych rzeczy, nie porownuj gruszek z
    jablkami. Szczegolnie, ze po wejsciu polski do UE to dwa miliony polakow
    zwialy z kraju, a nie brytyjczykow. ;)

    > P.S. zlikwidowali znaczki skarbowe, teraz trzeba przelac na konto :-(

    A co jesli nie mam komputera i internetu? Musze isc do banku! ;)

    Kamil