  • Data: 2011-02-11 18:09:10
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Feb 2011 17:03:16 +0100, RadekNet wrote:
    >W dniu 11.02.2011 16:06, J.F. pisze:
    >Mozesz dopisac do swojej polisy kogo chcesz - zona z reguly obnizy Ci
    >skladke, mlodociany syn mocno ja podniesie. Jakis czas temu mielismy
    >gosci z Polski i za 20e dopisalem kolege na 2 tygodne do mojego auta.

    Nie rozumiem - czyli sam maz zaplaci powiedzmy 400e za ubezpieczenie,
    a za dwie osoby, maz z zona 380e ?
    Choc to w sumie tak jak u nas wnuczek z babcia :-)

    A jak maja dwa samochody, albo kawaler ma dwa samochody ?

    >A nie prosciej jak Ci ubezpieczyciel wysyla pismo, ze lada dzien masz
    >koniec polisy i grzecznie pyta czy chcialbys u nich kontunuowac za taka
    >to atrakcyjna cene z racji kontynuacji?

    nie prosciej, bo musze potwierdzic, a tu wystarczy ze zaplace, ba,
    zaplacic moge pozniej :-)

    List moze nie dojsc, moze byc na urlopie, w szpitalu ..

    >Skomplikowane. I po co? Mam w Polsce auto, ktorym jezdze tylko jak
    >jestem i rodzicow. Musze placic OC za caly rok. W Ire placilbym 1/12
    >skladki za 30 dni

    A to jest insza inszosc ze u nas wymaga sie OC za niejezdzace auto.
    To mi sie tez niezbyt podoba.

    Ale z kolei to zawieszanie polisy, wznawianie - nie prosciej sprzedac
    niepotrzebne auto ? :-)

    >Wersja 1. - kupujesz pierwsze auto - wchodzisz na www, wypelniasz dane,
    >placisz karta, masz polise

    Zrob to na gieldzie.
    To ja juz wole zeby mnie objelo ubezpieczenie poprzedneigo wlasciciela
    przez pare dni.

    >Po tym watku widac jak rozna jest nasza mentalnosc od innych narodow
    >jesli chodzi nawet o tak codzienna rzecz jak ubezpieczenie samochodu :)

    Akurat pod tym wzgledem to chyba mentalnosc Anglikow jest inna od
    innych narodow. Czy mi sie wydaje ze inni maja na samochod ?
    Z GB oczywiscie wypromieniowalo na Irlandie i USA - choc co do
    wszystkich stanow nie bylbym taki pewien ..

    J.