  • Data: 2011-02-11 17:17:00
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Feb 2011 15:45:30 +0000, Kamil wrote:

    >Eeee, jaki fax? Jaki list? Loguje sie na moje konto na stronie
    >ubezpieczyciela i klikam CANCEL POLICY. Ewentualnie dzwonie, 3 minuty to
    >zajmie.

    Ale zaraz - w Irlandii kazdy obywatel ma obowiazek posiadac komputer i
    internet ? Pewnie tez za darmo dostaje :-P

    >Przyznam ze w szegoly nie wnikalem, ale pare tygodni temu bodajze
    >Newsweek oglaszal wielkie zmiany na lepsze, widze ze jednak nie wszystko
    >na lepsze wyszlo.

    A, to ja moze przegapilem jakies zmiany, pisalem o starym sprzed kilku
    lat.

    >Internet mam 24/7, chocby w telefonie pod reka, a telefonicznie:
    >Lines open: 8am-9pm Monday to Friday, 9am-5pm Saturday and 10am-5pm Sunday

    No to d*, kupilem auto w sobote o 17:05, a sprzedawca nie ma internetu
    :-)

    W komorce .. a probowales przez komorke ? Te nowoczesne strony czesto
    kiepsko dzialaja na ubogich przegladarkach :-)

    >Jeszcze nie zdazylo mi sie kupowac samochodu w srodku nocy w sylwestra
    >na szczescie. ;)

    Powiedzmy ze spotkalismy sie na balu i dobilismy targu :-)

    >Wyjasnilem wlasnie - dopisujesz.

    Tylko wyszlo na to ze dopisujesz do swojej polisy auto ubezpieczone do
    tej pory calkiem gdzie indziej. I twoj ubezpieczyciel ma dane tego
    auta ? Permanentna inwigilacja :-)

    To ja juz chyba wole system gdzie polisa samochodu przechodzi na
    nowego wlasciciela na czas gdzies miedzy 7 a 13 dni ..

    >Jesli na poczcie bedzie dluga kolejka, po prostu wrzuce list do
    >skrzynki.

    Ale dokumentow nie odbierzesz, no chyba ze przysylaja zwyklym listem a
    nie poleconym :-)

    >I w tym cala rzecz - podatki placisz i tutaj, i w polsce. Akcyze placisz
    >i tutaj i w polsce. Wystajesz w urzedach, kupujesz znaczki skarbowe i
    >placisz za kazde dorobienie tablic czy ponowne wydanie zgubionego
    >dokumentu tylko w polsce. :)

    mile dla klienta .. ale czy aby na pewno takie same podatki placicie ?

    P.S. zlikwidowali znaczki skarbowe, teraz trzeba przelac na konto :-(

    J.