  • Data: 2011-02-11 17:40:26
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/02/2011 16:30, J.F. wrote:

    > Piszesz o Irlandii ? Bo i w Polsce takie reklamy mamy teraz.
    > Ba, macie tam takie
    > http://www.bosbank.pl/?page=2124
    > spojrz na program premiowy - bank tobie placi za operacje.

    Niesamowite, polskie banki dokladaja do interesu. ;)

    Bank of Scotland reward account. Co miesiac placa mi 5 funtow, jesli
    wplywy przekraczaja 1000 miesiecznie.

    > Przy czym lepiej sie nie podniecaj - czytalem kiedys jak to bylo w UK
    > przed laty. Tradycyjnie konta biezace byly nieoprocentowane, a
    > operacje czekowe platne. Potem jakis bank wprowadzil oprocentowane
    > konta biezace. W ciagu paru lat wszyscy wprowadzili. Internetu jeszcze
    > nie bylo, a zyc z czegos bank musi - podniesli prowizje od czekow.
    > Wystapil w koncu odwazny bank, ktory wyzerowal te prowizje.
    > Wkrotce i inni obnizyli swoje. Oczywiscie obnizajac oprocentowanie
    > rachunkow biezacych -)

    "Przed laty" to nie moje zmartwienie, i nie chciej zebym zaczal wyciagac
    kilkuletni okres oczekiwania na podlaczenie linii telefonicznej i inne
    tego typu kwiatki w czasach, kiedy w wielkiej brytanii wprowadzano
    telefonie komorkowa. ;)

    > P.S. Bezplatne przelewy ? A od ilu lat Irlandczycy znaja przelewy ?
    > Bo anglosaska bankowosc tego unikala, przeciez czeki sa lepsze :-)

    Czeki sa calkiem przydatne, sam czasem korzystam. :)

    Kamil