  • 21. Data: 2009-12-26 23:13:48
    Temat: Re: Po prostu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "photoPex" napisał
    > Postanowiłem przybliżyć wam trochę dobrej fotografii. Pokazać że poprawne
    > zdjęcia to nie jest droga do zobaczenia świata jaki nas otacza. Większość
    > was będzie twierdzić że fotogrfia to zdjęcia, a zobaczyćie że fotografia
    > czucie jej.

    Ostatni raz z takim tekstem wyjechali do mnie świadkowie Jehowy.
    Też tam coś było o pragnieniu przybliżenia mnie do czegoś, o drodze dokądś i
    tam dalej.
    Usłyszeli uprzejme "dziękuję, do widzenia" i sobie uprzejmie poszli.
    Z tobą ten numer nie przejdzie, mylę się ?

    adam

  • 22. Data: 2009-12-26 23:30:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4b3698a9$...@n...home.net.pl

> [...]
    > Usłyszeli uprzejme "dziękuję, do widzenia" i sobie uprzejmie poszli.
    > Z tobą ten numer nie przejdzie, mylę się ?

    Mówisz mu do widzenia i nie czytasz jego postów -- dokładnie to samo. :)
    Z publicznego miejsca ich nie wyprosiłeś, ale z własnego domu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2009-12-27 00:35:05
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Mówisz mu do widzenia i nie czytasz jego postów -- dokładnie to samo. :)
    > Z publicznego miejsca ich nie wyprosiłeś, ale z własnego domu.

    Tyle o ile.
    Stały kobity na ulicy i w zasadzie przy podobnej upierdliwości co ten
    nieśmiały (że niby w akcie estetycznego uniesienia prezentuje nam prace nie
    swoje, a czyjeś) adwokat Leicy stałyby i bębniły do dnia sądu ostatecznego w
    nadziei na uratowanie mej duszy. Z jedną to bym nawet i porozmawiał na
    osobności o innych rzeczach ale miała towarzyszkę (bodyguarda?) w gatunku
    mocno przechodzonym.
    W jeszcze bardziej publicznych miejscach (IRL) podobni nosiciele prawdy
    jedynej (świadkowie, ulotkowcy, handlarze, sępy flaszkowe) również cechują
    się minimum polotu.

    Są ludzie, którzy w sekundę pojmują niuans niewłaściwego miejsca, osoby i
    czasu, a niektórzy nie - nawet gdyby im to przesłać kapitalikami
    wygrawerowanymi na cegle prosto w łeb.

    Ty niestety też do tego gatunku należysz.

    adam

  • 24. Data: 2009-12-27 11:36:16
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    b...@n...pl pisze:

    > Zerknąłem, pierwsza galeria, w ogrodzie, część zdjęć mocno inspirowana
    > Hamiltonem.

    To zarzut?

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 25. Data: 2009-12-27 13:58:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4b36abb6$...@n...home.net.pl

    > Ty niestety też do tego gatunku należysz.

    Do ludzkiego gatunku? Owszem. :)

    PLONK...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 26. Data: 2009-12-27 14:02:17
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze b...@n...pl:

    > A tu strona innego specjalisty:
    >
    > fotoprimo.pl
    >
    > Jak ktoś lubi pstrykać to lubi, ale to już przesada. Portret robiony
    > chyba kompaktem, GO taka jak stąd do Warszawy.

    To chyba dobrze, no nie? Wiesz ile umiejętności i światła wymaga uzyskanie
    takiej GO na dobrym sprzęcie średnioformatowym?

  • 27. Data: 2009-12-27 16:18:53
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    cichybartko pisze:

    > To zarzut?

    Stwierdzenie faktu.

    wer

  • 28. Data: 2009-12-27 16:33:56
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    b...@n...pl pisze:

    > Stwierdzenie faktu.

    No cóż trudno jest być totalnym indywidualistą w XXI wieku ;). Kiedyś
    był trochę łatwiej o świeżość. Dziś w fotografii jest bardzo podobna
    sytuacja do muzyki, wszystko już było i zawsze się można dopatrzeć
    odwołań do historii.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 29. Data: 2009-12-27 16:36:23
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 26 Dez., 13:28, "photoPex" <p...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Postanowiłem przybliżyć wam trochę dobrej fotografii. Pokazać że poprawne
    > zdjęcia to nie jest droga do zobaczenia świata jaki nas otacza.

    Nie , nie jest .
    lepsza droga jest poznawanie swiata jaki nas otacza za pomoca zdjec
    niepoprawnych.

    Tak jak lepiej sie widzi swiat jaki nas otacza bedac na bani niz
    bedac trzezwym.

    Większość z
    > was będzie twierdzić że fotogrfia to zdjęcia, a zobaczyćie że fotografia to
    > czucie jej.

    to niby jak ?
    nie da sie czuc dobrej fotografii ?
    Zeby ja poczuc to musi byc zla.?

    Skad czerpiesz takie strony ?
    Nie jest latwo cos takiego znalezc.
    Czy aby sam nie produkujesz ich ?

  • 30. Data: 2009-12-27 16:59:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 1...@j...goo
    glegroups.com

    : Tak jak lepiej sie widzi swiat jaki nas otacza bedac na bani niz bedac trzezwym.

    Dokładnie tak!!! ;)

    Dlatego też cywilizacja życia dopuszcza coś takiego, jak dopalacze.
    W Białymstoku już znalazłem sklep z... No... Z tym, co się kolekcjonuje... ;)

    Teraz Quiz:

    Zysk ze sprzedaży wyżej wspomnianych narkotyków pobierany jest w Białymstoku przez:

    A. księdza/ojca Edwarda Konkola
    B. biskupa Ozorowskiego
    C. jest dzielony pomiędzy różne instytucje charytatywne

    Zysk z handlu wódką jest przekazywany młodym studentkom i studentom.
    Babcie (ciocie i inne osoby) handlują, aby finansować edukację pociech.
    Pociechy płacą prywatnym uczelniom wspieranym z pieniędzy społecznych,
    a te szkoły zyskiem (wypracowanym ciężko, w pocie czoła) dzielą się
    z Kościołem JPII...

    Niby naturalna selekcja? Pijacy opłacą edukację trzeźwym?
    Niezupełnie. Pijak może mieć porządną rodzinę, cierpiąca
    na tym procederze.

    > Większość z was będzie twierdzić że fotogrfia to zdjęcia,
    > a zobaczyćie że fotografia to czucie jej.

    : to niby jak ?
    : nie da sie czuc dobrej fotografii ?
    : Zeby ja poczuc to musi byc zla.?

    :) W pokręconych myślach Twego adwersarza -- jakoś tak.
    IMO właśnie dlatego fotografia jest dobra, że jest zrobiona z wyczuciem.
    Twój przedmówca jakoś nawiązuje do Urbanowego referendum -- czy jesteś
    za tym, aby było lepiej, lecz będzie gorzej?

    Jest rzeczą oczywistą, że dobra fotografia jest
    po prostu dobra, nie zła,_lecz_dająca_się_czuć. :)

    : Skad czerpiesz takie strony ?
    : Nie jest latwo cos takiego znalezc.
    : Czy aby sam nie produkujesz ich ?

    Produkuje czy nie -- na pewno promuje, jeśli podaje link do niej. :)

    --