  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Po prostu
    Date: Sun, 27 Dec 2009 01:35:05 +0100

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Mówisz mu do widzenia i nie czytasz jego postów -- dokładnie to samo. :)
    > Z publicznego miejsca ich nie wyprosiłeś, ale z własnego domu.

    Tyle o ile.
    Stały kobity na ulicy i w zasadzie przy podobnej upierdliwości co ten
    nieśmiały (że niby w akcie estetycznego uniesienia prezentuje nam prace nie
    swoje, a czyjeś) adwokat Leicy stałyby i bębniły do dnia sądu ostatecznego w
    nadziei na uratowanie mej duszy. Z jedną to bym nawet i porozmawiał na
    osobności o innych rzeczach ale miała towarzyszkę (bodyguarda?) w gatunku
    mocno przechodzonym.
    W jeszcze bardziej publicznych miejscach (IRL) podobni nosiciele prawdy
    jedynej (świadkowie, ulotkowcy, handlarze, sępy flaszkowe) również cechują
    się minimum polotu.

    Są ludzie, którzy w sekundę pojmują niuans niewłaściwego miejsca, osoby i
    czasu, a niektórzy nie - nawet gdyby im to przesłać kapitalikami
    wygrawerowanymi na cegle prosto w łeb.

    Ty niestety też do tego gatunku należysz.

    adam