  • 11. Data: 2009-12-26 17:52:48
    Temat: Re: Po prostu
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Co widzisz w tych zdjęciach? Bo ja - NIC. No chyba, że jestem
    > nieświadomym swojego talentu fotografem - mam trochę takich zdjęć na dysku.

    Ty jesteś onanistą sprzętowym, a on artystom. Jak Ken.

  • 12. Data: 2009-12-26 17:56:45
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Mateusz Ludwin napisal:
    > Ty jesteś onanistą sprzętowym, a on artys.

    Kim on jest?!
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2009-12-26 18:01:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze "Paweł W.":

    > Ty jesteś onanistą sprzętowym, a on artystom. Jak Ken.

    Po prostu "szkiełko i oko" bardziej do mnie przemawia niż "czucie". Może
    dlatego nie robię dobrych zdjęć, a znam wyrywkowo parametry wielu
    aparatów. :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 14. Data: 2009-12-26 18:09:33
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jacek_P:

    > Kim on jest?!

    Artystom.

  • 15. Data: 2009-12-26 20:15:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Nigdy nie napisałbym niczego takiego serio, a już z pewnością nie
    > zestawiając bardzo przeciętne kadry z następującym tekstem:

    > W ramach refleksji proponuję rzucić okiem na tą stronę:
    > http://koszmarki.psr.org.pl/
    > Ich twórcom też zbyt wiele wydawało się :)

    toć to obraza uczuć religijnych... :)

  • 16. Data: 2009-12-26 20:30:01
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > toć to obraza uczuć religijnych... :)

    A tu strona innego specjalisty:

    fotoprimo.pl

    Jak ktoś lubi pstrykać to lubi, ale to już przesada. Portret robiony
    chyba kompaktem, GO taka jak stąd do Warszawy.

    wer

  • 17. Data: 2009-12-26 20:43:55
    Od: cichybartko <c...@g...pl>

    On 2009-12-26 21:30, b...@n...pl wrote:
    > A tu strona innego specjalisty:
    >
    > fotoprimo.pl
    >
    > Jak ktoś lubi pstrykać to lubi, ale to już przesada. Portret robiony
    > chyba kompaktem, GO taka jak stąd do Warszawy.

    http://www.candacemeyer.com/
    Tu też masz sporo "portretu" z dużą głębią ostrości, a jest jakościowa
    przepaść. Jak widzisz papierowa głębia ostrości nie jest wyznacznikiem
    jakości.

    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 18. Data: 2009-12-26 21:39:35
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Postanowiłem przybliżyć wam trochę dobrej fotografii. Pokazać że poprawne
    > zdjęcia to nie jest droga do zobaczenia świata jaki nas otacza. Większość z
    > was będzie twierdzić że fotogrfia to zdjęcia, a zobaczyćie że fotografia to
    > czucie jej.
    >
    > Na początek kilka prac i blog Po prostu.
    > Abyście mieli jasność że autor jest świadomym fotografem, kilka słów o nim i
    > przez niego "...fotograf, grafik. Absolwent WSF AFA (Wrocław), 2005 rok.
    > Student Instytutu Twórczej Fotografii w Opawie (Czechy). Wykładowca
> [...]

    A powiedz, czy jesteś w stanie o tym pogadać?

    marek

  • 19. Data: 2009-12-26 22:37:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hh5sh6$nvr$...@i...gazeta.pl

    > http://www.candacemeyer.com/
    > Tu też masz sporo "portretu" z dużą głębią ostrości, a jest jakościowa przepaść.
    Jak widzisz papierowa głębia ostrości nie jest
    > wyznacznikiem jakości.

    Nie jest. Niektórzy nawet uważają, że ma być jak u Jamesa Jonesa. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-12-26 22:50:36

    cichybartko pisze:

    > http://www.candacemeyer.com/
    > Tu też masz sporo "portretu" z dużą głębią ostrości, a jest jakościowa
    > przepaść. Jak widzisz papierowa głębia ostrości nie jest wyznacznikiem
    > jakości.

    Zerknąłem, pierwsza galeria, w ogrodzie, część zdjęć mocno inspirowana
    Hamiltonem.

    wer