  • 61. Data: 2009-12-28 23:48:15
    Temat: Re: Po prostu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Żadna ze studentek nie podjęła się bronienia Ciebie?

    > U Ciebie zapewne nie pierwsze.

    PLONK ci się popsuł ?
    Miałeś już do mnie nie gadać.

    Ale nie tłumacz mi tego, to rozważania retoryczne.

    adam

  • 62. Data: 2009-12-29 00:10:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4b3943bf$...@n...home.net.pl

    > PLONK ci się popsuł ?
    > Miałeś już do mnie nie gadać.

    > Ale nie tłumacz mi tego, to rozważania retoryczne.

    Tłumaczyłem już -- to KF półautomatyczny.
    Jak z aparatem fotograficznym -- jedni robią na pełnej automatyce,
    inni posługują się informacjami podawanymi przez aparat, ale
    pstrykają świadomie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2009-12-29 07:49:46
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Jak ktoś lubi pstrykać to lubi, ale to już przesada. Portret robiony chyba
    > kompaktem, GO taka jak stąd do Warszawy.

    a takiej go w portrecie nie przystoi nie? trendy jest jak jest pryszcz na
    nosie ostry a reszta nieostra..

  • 64. Data: 2010-01-06 07:22:02
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 26 of Dec 2009 14:50, Janko Muzykant wrote:

    > Nigdy nie napisałbym niczego takiego serio, a już z pewnością nie
    > zestawiając bardzo przeciętne kadry z następującym tekstem:

    > W ramach refleksji proponuję rzucić okiem na tą stronę:
    > http://koszmarki.psr.org.pl/
    > Ich twórcom też zbyt wiele wydawało się :)

    Twórcom strony, którzy przywłaszczyli sobie miano racjonalistów?

    --
    nb

  • 65. Data: 2010-01-06 07:27:22
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 26 of Dec 2009 21:30, b...@n...pl wrote:

    > A tu strona innego specjalisty:
    >
    > fotoprimo.pl
    >
    > Jak ktoś lubi pstrykać to lubi, ale to już przesada. Portret robiony
    > chyba kompaktem, GO taka jak stąd do Warszawy.

    Niezłe. To znaczy mam zablokowanego flasha, a blokada pokazuje
    miejsca na stronie www, które grożą flashem. Tutaj było
    tego tyle ile kup gołębich na placu św. Marka w Wenecji.

    --
    nb

  • 66. Data: 2010-01-06 07:57:58
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 27 of Dec 2009 17:36, XX YY wrote:

    > Nie , nie jest .
    > lepsza droga jest poznawanie swiata jaki nas otacza za pomoca zdjec
    > niepoprawnych.

    Rzeczywiście... Mój kot ma zieloną sierść,
    córka ma czerwone oczy świecące jak dioda w pendrivie,
    mieszkam w domu odchylonym 15 stopni od pionu, w oknach
    są kolorowe witraże, a z głowy wyrasta mi tamaraszek
    drobnokwiatowy.

    > Tak jak lepiej sie widzi swiat jaki nas otacza bedac na bani niz
    > bedac trzezwym.

    Ty się nie nabijaj, to prawda! Sprawdziłem empirycznie
    będąc na bani.

    nb

  • 67. Data: 2010-01-06 08:02:38
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Dec 2009 08:17, Marek Dyjor wrote:

    > Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > plączesz wątki i masz lekką sałatkę słowną to jest poważne zaburzenie.

    Jesteś lekarzem?

    No dobra. Jeszcze tysiąc postów... może będzie coś o fotografii.
    Cyfrowej.

    --
    nb

  • 68. Data: 2010-01-06 08:14:12
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Dec 2009 23:01, Marek Wyszomirski wrote:

    > za
    >>
    > Bardziej prawdopodobne jest, że któraś z wymienionych pzrez Eneuela po
    > nazwisku osób dowie sie o jego wypowiedziach na liscie i wytoczy
    > proces o zniesławienie. Nie jestem prawnikiem, ale na moje oko to
    > dobry prawnik na podstawie tych publicznych wypowiedzi - kilka całkiem
    > sporych odszkodowań byłby w stanie przed sądem wywalczyć.

    Nic nie wywalczą. Sam NŁL (a może NĘL), nawet bez pomocy adwokata
    z łatwością wykpi się chorobą dwubiegunowa.

    PS
    Ten skrót eN eŁ eL wymyśliłem dawno temu by nie pomylić ksywki,
    którą znalazłem bodajże na stronach ascii-art.

    --
    nb