  • Data: 2014-02-10 19:31:28
    Temat: Re: Po co nam atom?wka?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0722e184-e517-48b6-9e8b-5cd2a8a78d03@googlegrou
    ps.com...
    On Friday, 7 February 2014 08:07:21 UTC+1, Przemek wrote:
    > No bo z atomowkami jest jeden tylko problem- taka atomowka jest zdolna do
    > uzycia wtedy gdy cala dokumentacja papierowa z nia zwiazana wazy tyle ile
    > sama atomowka :))

    Na szczęście w Finlandii papier jest tani.

    Mam trochę do czynienia z przeróbkami w Oskarshamn. Nie wiedzieli czy
    spieprzone spawy można zostawić, czy trzeba ciąć. Jak ich spytałem czy
    sprawdzili kryteria w specyfikacji operatora (User's Specification), to
    zrobili minę karpia. Pierwszy raz słyszeli że coś takiego istnieje. Siedzi
    50 inżynierów i tylko czekają na kwitek wypłaty co miesiąc, do niczego
    innego się nie nadają. A że robotę w końcu trzeba jednak zrobić, to jeszcze
    drugie tyle płaci się konsultantom. A że ci inżynierowie nawet nie wiedzą o
    co pytać tych konsultantów, to wszystko jest opóźnione i trzeba za
    spóźnienia płacić trzecie tyle kar. I masz wyjaśnienie czemu Olkiluoto jest
    w czarnej dupie.

    Konrad

    Ja troche mialem doczynienia z Finami w Chorzowie gdzie ELCHO budowal Foster
    Wheeler i ludzie byli konkretni ale fakt ze ich byla mala ilosc.
    Ale atomowka to pewnie inna troche sprawa....