  • Data: 2014-02-11 17:37:59
    Temat: Re: Po co nam atom?wka?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 11 lutego 2014 16:50:37 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
    > Ale gdzies tam sa podatnicy i mowia ze glosuja na tych co chca
    > mniejsze podatki ...

    Ktoś ich pytał czy Gdynię budować? Spytali Wendę czy da radę, powiedział że da, i
    jazda!

    > Tak wiec tu mamy skomplikowany rachunek - cena gotowej elektrowni lub
    > cena programu badawczego, rozlozonego na jedna elektrownie ... a moze
    > na 50.

    A z drugiej strony: 4GW energii, albo 4GW energii plus niespotykany do tej pory
    rozwój technologiczny.

    > Dalej to w Unii jestesmy i nie mozemy tak ot sobie opracowanej
    > elektrowni postawic, tylko przetarg trzeba zorganizowac i wygra
    > najtansza oferta :-)

    Zastanawiam się skąd bierze się ten mit. Do przetargu można wpisać dowolne warunki,
    nie tylko cenę.

    > Nawet nie bardzo wiem czy mozemy (my Polacy jako panstwo) sobie jakas
    > elektrownie postawic, czy to juz musi byc czysto prywatne
    > przedsiewziecie.

    A to całe PGE to do kogo należy?