  • Data: 2014-02-11 08:50:25
    Temat: Re: Po co nam atomówka?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 6 Feb 2014 16:33:50 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Że niby na papierze to od razu musi być prawda. Początek obejrzałem. 11 to ma być
    jak wódka bedzie bedom śledzie i potrzymać za co bedzie. A napisali tam może ile
    wyłączyli, czy to tylko informacje do Dziennika Dobrych Wiadomości?

    Wymienione z nazwiska, mozesz sprawdzic. Zadzwonic, spytac.

    P.S. Elektrownia Opole sie rozbudowuje:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15412693,Zaczelo
    _sie_poszukiwanie_pracownikow_do_rozbudowy.html?pian
    o_d=1

    Elektrownia Kedzierzyn gazowo-parowa stoi i czeka
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15214127,Budowa_
    najwiekszej_elektrowni_na_gaz_na_Opolszczyznie.html?
    piano_d=1

    W tej sytuacji ... co sie dziwic ze projekt atomowki stoi i czeka.

    Aczkolwiek Konrad z jednej strony ma racje - skoro czeka, to mozna
    szkolic nowe kadry, niech robia eksperymentalny reaktor w Swierku.
    Z drugiej ... a moze niech robia wiatraki, solary, falowniki ?

    Z trzeciej - dawniej jak pradu brakowalo to siadalo napiecie i siec
    brala nieco mniej. Teraz te wszystkie autotyczne urzadzenia beda braly
    mocy tyle samo, a pradu wiecej.
    Moze warto pomyslec nad jakims protokolem rozsylania stopnia
    zasilania, niech te urzadzenia, ktore moga zmniejsza pobor mocy.

    J.