  • Data: 2011-10-23 09:47:41
    Temat: Re: Płyty recovery a nowy dysk
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-23 10:51, Magdalena wrote:
> [...]
    > sumie jest ich cztery. I teraz nasuwa się pytanie. Jeśli teraz wymienię
    > dysk w laptopie, włożę do niego nowy czysty dysk bez partycji, to czy po
    > instalacji systemu z płyt recovery, zainstaluje się system ze
    > sterownikami i całym oprogramowaniem, czy tylko goły system? I jeszcze
    > jedno pytanie. Jak przywrócę system z płyt DVD na nowy czysty dysk, to
    > czy partycja revowery zostanie przywrócona, tak jak to było na
    > oryginalnym dysku zakupionym z laptopem? Czy po prostu system zostanie
    > zainstalowany, ale partycja recovery już nie wróci?

    Tak, z plyty odzyskasz system z calym oprogramowaniem producenta,
    szczerze mowiac nie wiem które systemy robienia obrazkow dyskow robia
    takze obraz recovery, nie sprawdzalem tego. Generalnie polecam codzienne
    backupy softem ghostopodobnym, wtedy odtworzysz aktualny stan i nie
    bedziesz sie bawila nawet w instalacje firefoxa.