  • Data: 2011-10-24 14:56:15
    Temat: Odp: Płyty recovery a nowy dysk
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadekD" napisał w wiadomości grup

    > Prosiłbym o jakieś dodatkowe informacje bo właśnie chcę to zrobić z
    > netbookiem Acera.

    Odeślę Cię do artykułów, które jakiś czas temu znalazłem przy pomocy google.
    Są tam opisy lepsze niż ja to potrafię zrobić.
    http://forum.purepc.pl/Laptopy-notebooki-urzadzenia-
    przenosne-f60/Acer-Aspire-5112-Wlmi-Odzyskiwanie-t25
    7590.html
    http://forum.dobreprogramy.pl/acer-przywrocenie-fabr
    ycznego-mbr-bin-t275207.html

    Osobiście do odtwarzania bootstrap'a korzystałem kilka razy z Knoppixa, ale
    sposoby opisane w tych artykułach nie są jedynymi skutecznymi.

    Pozdrawiam.

    Jurek W