  • Data: 2011-10-24 10:05:16
    Temat: Re: Płyty recovery a nowy dysk
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 19:53:02 +0200, nom napisał(a):

    > To pytanie raczej do producenta laptopa. 4 xDVD to ok 19GB czy da się
    > zapisać na tym dwie partycje (aktywna z systemem + recovery, która u
    > mnie w laptopie zajmuje 13,6GB)?
    > Jeżeli program zapisujący na DVD kompresuje zawartość - to być może. :-)
    > Ja tam używam narzędzi, które wiem co robią, np. Ghost. Każda partycje
    > można zapisać oddzielnie, skompresować, podzielić na płyty DVD.

    Statystyka 9 moich ostatnich przypadków używania płyt recovery tworzonych
    przez użytkowników:

    1 - płytki czyste nie nagrane
    1 - płytki tak porysowane, że nie dały się odtworzyć
    2 - odtworzyło bez partycji recovery
    5 - odtworzyło z partycją recovery, ale bez możliwości wyboru języka
    systemu

    Uwaga 1: Dlaczego uważasz, że na 4 płytach trzeba nagrać 2 partycje?
    Wystarczy jedna - ta z recovery. Potem z niej się odtwarza resztę. I
    przebieg odtwarzania w tych 5 wypadkach wskazuje, że tak właśnie się to
    odbywało.

    Uwaga 2: Zdarza się, że odtwarzanie jest "przywiązane" do wielkości
    partycji i niezależnie od rozmiaru nowego dysku utworzy partycje o
    dokładnie takich rozmiarach jak oryginalne.