  • Data: 2011-10-23 17:53:02
    Temat: Re: Płyty recovery a nowy dysk
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j80kis$4q6$1@news.onet.pl...
    > sterownikami i całym oprogramowaniem, czy tylko goły system? I jeszcze
    > jedno pytanie. Jak przywrócę system z płyt DVD na nowy czysty dysk, to czy
    > partycja revowery zostanie przywrócona, tak jak to było na oryginalnym
    > dysku zakupionym z laptopem? Czy po prostu system zostanie zainstalowany,
    > ale partycja recovery już nie wróci?

    To pytanie raczej do producenta laptopa. 4 xDVD to ok 19GB czy da się
    zapisać na tym dwie partycje (aktywna z systemem + recovery, która u mnie w
    laptopie zajmuje 13,6GB)?
    Jeżeli program zapisujący na DVD kompresuje zawartość - to być może. :-)
    Ja tam używam narzędzi, które wiem co robią, np. Ghost. Każda partycje można
    zapisać oddzielnie, skompresować, podzielić na płyty DVD.