  • Data: 2011-03-16 08:32:57
    Temat: Re: Płyty ASRock - opinie
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-15, o godz. 18:26:56
    diverek <U...@o...pl> napisał(a):

    > Jaki obecnie opinie macie czy też krążą o płytach ASRock? Gdyby je
    > odnieść jakościowo/możliwościowo do głównej konkurencji czyli Asusa,
    > Gigabyte i MSI jak obecnie wypadają?
    > Nie ukrywam, że zainteresowała mnie płyta ASRock P67 EXTREME4 (B3) i
    > nie wiem czy się bać czy brać... ją pod uwagę przy wyborze:)

    Mam w maszynce gdzie testuję różne rzeczy płytę ASRock H55M-LE z
    wsadzonym i3 530 i grafiką Radeon HD4670 512MB od Gigabyte. Chodzi
    sobie toto stabilnie z 4 dyskami SATA. Początkowo były problemy ze
    stabilnością ale okazało się że wsadzony w drugi slot moduł pamięci
    Kingston KVR1333D3N9K2/4G był felerny i w losowych chwilach wieszał
    komputer. Po zastąpieniu innym modułem pracuje sobie stabilnie.
    Odpalone na przemian XP Pro, Win7 64 Pro i Ubuntu 10.10 64bit. Dośc
    dużo żonglowania dyskami bo to maszynka do odwirusowywania, backupów i
    dłubania w cudzych dyskach. Kolega zajmujący się sprzedażą powiedział że
    składają dość dużo komputerów na ASRock-ach do zastosowań biurowych i
    działają stabilnie. Pod mocne obciążenie typu granie/grafika/video
    poleca jednak coś innego twierdząc że stabilność przy wysileniu zależy
    często od konkretnego egzemplarza.

    Zdrówko