  • Data: 2011-03-19 05:58:11
    Temat: Re: Płyty ASRock - opinie
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 09:32:57 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    (ciach...)
    > dłubania w cudzych dyskach. Kolega zajmujący się sprzedażą powiedział że
    > składają dość dużo komputerów na ASRock-ach do zastosowań biurowych i
    > działają stabilnie. Pod mocne obciążenie typu granie/grafika/video
    > poleca jednak coś innego twierdząc że stabilność przy wysileniu zależy
    > często od konkretnego egzemplarza.

    O właśnie. W tym podkreślonym tkwi clou całej sytuacji. Pracując u
    dystrybutora ciut innego sprzętu (monitory) nie raz i nie dwa spotkałem się
    z tematem powtarzalności parametrów danego urządzenia. Bardzo często okazuje
    się, że "nasz" sprzęt powtarzalność parametrów ma naprawdę bardzo dużą
    podczas gdy u konkurencji bywa z tym "różnie".

    [ Przekonania są bardziej niebezpiecznymi wrogami prawdy niż kłamstwa. ]
    [ (Friedrich Wilhelm Nietsche) ]