  • 61. Data: 2013-01-26 16:38:59
    Temat: Re: Play pieprzony
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 26 Jan 2013 14:25:49 +0100, z wrote:

    > A może możliwość wyboru?

    Przepraszam, ale jak ktos ma w sobie tyle pierdołowatości, ze nie
    ogarnie ze konczy mu się umowa terminowa, to tak samo jak teraz jeczy ze
    wskoczyl w bezterminowa jęczałby przy wyłączeniu numeru. Jak nie
    bardziej.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 62. Data: 2013-01-26 17:07:49
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-26 16:38, Michal Tyrala pisze:
> [...]
    > ogarnie ze konczy mu się umowa terminowa, to tak samo jak teraz jeczy ze
    > wskoczyl w bezterminowa jęczałby przy wyłączeniu numeru. Jak nie

    Jak będę chciał przedłużyć to sobie w porę przedłużę.
    Dlaczego każdy klient z założenia ma być pierdołą i dlaczego ktoś
    zakłada że będzie chciał przedłużyć. Można mu w porę zaoferować
    przedłużenie, namówić, zachęcić do pozostania...
    Jak operatorowi zależy to niech się wysili, niech pilnuje terminów
    przecież to trudne nie jest. Tylko pierdoły nie pamiętają a tu jeszcze
    wsparcie systemu komputerowego ;-)

    Dlaczego Twoja logika ma być lepsza od mojej?

    Chyba tylko dlatego że operatorowi tak wygodniej i coś mu na konto
    wpadnie z tych klientów pierdołowatych. A że klient może się bardziej
    wku... zdenerwować z przedłużenia niż z jego braku...
    Kto dzisiaj dba o nerwy klienta? Liczy się dobrze wydojony oraz "nowy"
    pozyskany. Ale te marketingi durnowate :-)

    Wiem.. Miliony much przyjmują do wiadomości i jakoś z tym żyją :-)

  • 63. Data: 2013-01-26 17:12:35
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-26 12:12, JoteR pisze:
    > W umowie zawieranej z P4 figuruje następująca pozycja:
    > "Czas trwania umowy (w miesiącach) 24"
    > co może u osobników mniej obznajomionych z podstępną naturą operatorów
    > wywołać mylne wrażenie, iż po tym czasie ustają wszelkie wzajemne
    > świadczenia. W tejże umowie nie ma też ani słowa o przechodzeniu umowy
    > na czas nieokreślony. Natomiast są tam odnośniki do innych dokumentów,
    > jak Regulamin Promocji, Regulamin świadczenia Usług Telecośtam etc.,
    > gdzie taki zapis (o automagicznym przechodzeniu umowy na czas
    > nieokreślony) jest z pewnością jest zawarty.

    W umowach bankowych wprowadzono RSO. Też z błahego niby powodu. Przecież
    wszystko jest jak "byk" napisane. A jednak :-)

  • 64. Data: 2013-01-26 17:50:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z" napisał:

    > W umowach bankowych wprowadzono RSO. Też z błahego niby powodu.
    > Przecież wszystko jest jak "byk" napisane. A jednak :-)

    Adyć napisałem, że w umowie z P4 *NIE JEST* "jak byk" napisane, że umowa
    przechodzi na czas nieokreślony. Stąd być może wynika frustracja
    wątkopodawcy i bicie piany w tym wątku.

    JoteR

  • 65. Data: 2013-01-26 18:33:14
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-26 17:50, JoteR pisze:
    > Adyć napisałem, że w umowie z P4 *NIE JEST* "jak byk" napisane, że umowa
    > przechodzi na czas nieokreślony. Stąd być może wynika frustracja
    > wątkopodawcy i bicie piany w tym wątku.

    Przecież zastosowałem analogię do umów bankowych.
    W bankach nie było jak byk napisane oprocentowanie i państwo zadziałało.
    To i w tym przypadku w trosce o konsumenta (bo to w UE modne jest) może
    państwo zadziała i nakaże pisać jasno i wyraźnie na po jakim okresie
    wygasają obowiązki stron umowy :-)

    PS. Taki przykład:
    Umowa kredytowa na X lat. Rata płatna xx zł.
    Ale w regulaminie banku na stronie 548 jest drobnym druczkiem że klient
    ma do dyspozycji 0% bonusowy kredyt. Po spłaceniu rat jak się nie
    wypowie umowy to ma się do dyspozycji xxx zł kredytu bonusowego ale już
    nie za darmo tylko za xxx zł/mies. i chociaż się z niego nie skorzysta
    to przecież się umowę podpisało.

    Ale by się działo NIE? :-)

  • 66. Data: 2013-01-26 21:32:44
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

> [...]
    > ogarnie ze konczy mu się umowa terminowa, to tak samo jak teraz jeczy ze
    > wskoczyl w bezterminowa jęczałby przy wyłączeniu numeru. Jak nie

    Sprawdzałem umowę przedłużającą już wcześniej. NIE MA tam dokładnej daty
    jej wygasania. Jest tylko "Przedłużona o X miesięcy".

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 67. Data: 2013-01-26 21:56:40
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-26 21:32, $heikh el $hah pisze:
    Jest tylko "Przedłużona o X miesięcy".

    Cytując klasyka: Przypadek? :-)

  • 68. Data: 2013-01-26 22:01:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-26 21:56, z pisze:
    > W dniu 2013-01-26 21:32, $heikh el $hah pisze:
    > Jest tylko "Przedłużona o X miesięcy".
    >>

    > Cytując klasyka: Przypadek? :-)

    Chuj ich wie.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 69. Data: 2013-01-27 12:28:34
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 26 Jan 2013 17:07:49 +0100, z wrote:

    > Jak będę chciał przedłużyć to sobie w porę przedłużę.

    Ludzie, ktorym glowa sluzy nie tylko jako korek do szyi radza sobie w
    kazdych warunkach.

    > Dlaczego każdy klient z założenia ma być pierdołą i dlaczego ktoś
    > zakłada że będzie chciał przedłużyć.

    Dla pierdoły mniejszym zlem jest przedluzenie umowy. Gdyby wylaczali
    numer, to zamiast ,,ojojoj, przedluzyli mi umowe na gorszych warunkach''
    czytalbys tutaj o tych superwaznych biznesowych rozmowach ktorych nie
    mogli wykonac bo im op wylaczyl numer. Ci sami ludzie, lament na inny
    temat.

    > Można mu w porę zaoferować
    > przedłużenie, namówić, zachęcić do pozostania...

    I naprawde wierzysz, ze operstwo nie nęka ludzi, ktorym się konczy
    umowa, propozycjami kolejnych terminowek? Gdzie Ty zyjesz?

    > Wiem.. Miliony much przyjmują do wiadomości i jakoś z tym żyją :-)

    Czyzbys probowal z paru nieogarnietych dekli robic elite? Moze jednak
    szukaj idoli gdzie indziej?

  • 70. Data: 2013-01-27 12:31:26
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 26 Jan 2013 21:32:44 +0100, $heikh el $hah wrote:

    > Sprawdzałem umowę przedłużającą już wcześniej. NIE MA tam dokładnej daty
    > jej wygasania. Jest tylko "Przedłużona o X miesięcy".

    Przycialem tylko swoj cytat, bo nie wymagasz osobnego komentarza...