eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay pieprzonyRe: Play pieprzony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play pieprzony
    Date: Sat, 26 Jan 2013 17:07:49 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <ke0v0m$inr$1@news.task.gda.pl>
    References: <51027a9b$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdtvls$ntb$1@node1.news.atman.pl>
    <51028438$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <kdu23p$gd2$1@news.task.gda.pl> <kdu3uc$mii$1@news.task.gda.pl>
    <kdu6o1$o9$1@news.task.gda.pl> <kdu877$5c2$1@node2.news.atman.pl>
    <kdv67m$ubc$1@news.task.gda.pl> <kdv7jd$22u$1@node1.news.atman.pl>
    <ke00tu$t3u$1@news.task.gda.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ke0lgu$i85$1@news.task.gda.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-37-55.nplay.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1359216470 19195 89.167.37.55 (26 Jan 2013 16:07:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jan 2013 16:07:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <s...@h...ck.polsl.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1040902
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-26 16:38, Michal Tyrala pisze:
    > Przepraszam, ale jak ktos ma w sobie tyle pierdołowatości, ze nie
    > ogarnie ze konczy mu się umowa terminowa, to tak samo jak teraz jeczy ze
    > wskoczyl w bezterminowa jęczałby przy wyłączeniu numeru. Jak nie
    > bardziej.
    >

    Jak będę chciał przedłużyć to sobie w porę przedłużę.
    Dlaczego każdy klient z założenia ma być pierdołą i dlaczego ktoś
    zakłada że będzie chciał przedłużyć. Można mu w porę zaoferować
    przedłużenie, namówić, zachęcić do pozostania...
    Jak operatorowi zależy to niech się wysili, niech pilnuje terminów
    przecież to trudne nie jest. Tylko pierdoły nie pamiętają a tu jeszcze
    wsparcie systemu komputerowego ;-)

    Dlaczego Twoja logika ma być lepsza od mojej?

    Chyba tylko dlatego że operatorowi tak wygodniej i coś mu na konto
    wpadnie z tych klientów pierdołowatych. A że klient może się bardziej
    wku... zdenerwować z przedłużenia niż z jego braku...
    Kto dzisiaj dba o nerwy klienta? Liczy się dobrze wydojony oraz "nowy"
    pozyskany. Ale te marketingi durnowate :-)

    Wiem.. Miliony much przyjmują do wiadomości i jakoś z tym żyją :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: