eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay a "okres ochronny" › Re: Play a "okres ochronny"
  • Data: 2010-07-01 15:19:01
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "ALEX" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i0hdcm$5m4$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 30-06-10 23:46, J.F. pisze:
    >>>>> Jakiś czas temu wpadła tu Polka z USA i stwierdziła że model
    >>>>> europejski
    >>>>> jest zdecydowanie lepszy niż amerykański.
    >>>> No coz, klient bez zastanowienia moze tak pomyslec. Albo
    >>>> obarczony
    >>>> amerykanskim doswiadczeniem :-)
    >>> Jakby nie patrzeć zna te rozwiązania. W praktyce.
    >> Zna, ale dostrzega tylko wady a nie zalety :-)
    > Nie wiem co dostrzegła, system europejski bardziej się jej
    > spodobał.

    Specjalnie sie nie dziwie - mozna odebrac telefon i sie nie bac ze
    znow szef/klient bedzie pol godziny p*.
    Tylko nie dostrzega drugiego dna - ze jak ona chce sobie pogadac,
    to nagle jest 4x drozej, a nie tylko 2x ..

    >>> Bo nie uwzględnia się w nich stawek za przychodzące.
    >> Nawet wtedy. Tak czy inaczej - klient kupuje tam gdzie taniej,
    >> a operator sie nie zaslania "MTR jest wysoki".
    >>
    > Nie przeczę, ale uwzględnij że mtr został obniżony, a stawki do
    > Play nawet nie drgnęły.

    O to owszem jest sluszny zarzut, ale w innym watku dyskusji.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: