  • 31. Data: 2010-06-14 16:33:53
    Temat: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał

    > Zacznijmy od tego, że nigdzie nie potwierdzałem, że ten regulamin
    > czytałem, a tym bardziej że go akceptuję.
    > Jeśli masz zamiar mi napisać, że *ten konkretny* Regulamin
    > zaakceptowałem poprzez wysłanie SMS-a, to bądź łaskaw to wykazać.

    Skoro jednak w ofercie wyraznie mowili o regulaminie, a ja
    zaakceptowales, to juz tylko twoja wina :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-06-14 17:08:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w
    > W odpowiedzi na maila od J.F.
    > jak najbardziej, samodzielnie! :D chcesz trochę dowodów z naszych
    > kart? i przeprosiny od ERY i "w drodze wyjątku" oddanie
    > ukradzionej kasy? :] (po 3 miesiącach reklamacji!)

    No nie, zasadniczo wierze, chcialbym sie tylko dowiedziec czy to
    masowa akcja byla czy podpadliscie "w drodze wyjatku".
    Bo tylko ty jeden narzekasz :-) No coz, bledy chodza po programach.

    Pretensje mozna miec do Ery za to ze gdzies tam na drugiej stronie
    regulaminu promocji jest napisane ze klientowi wlacza sie usluge
    "granie na czekanie", bezplatna przez dwa miesiace ..

    J.,

  • 33. Data: 2010-06-14 19:34:42
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 14 Jun 2010 18:33:53 +0200, J.F. napisał(a):

    > Skoro jednak w ofercie wyraznie mowili o regulaminie, a ja
    > zaakceptowales, to juz tylko twoja wina :-)

    Oto treść otrzymanego SMS-a:

    "WOW! Przez 7 dni BEZPLATNIE korzystaj z prenumeraty WKRET DNIA.
    Wlacz sie do gry wysylajac sms START WKRET na nr 51003.
    www.playmobile.pl"

    Na temat regulaminu nie ma!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 34. Data: 2010-06-14 19:45:10
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 14 Jun 2010 00:40:26 +0200, Marcin Kocur napisał(a):

    > Mam komórkę z playem już rok i nie dostałem ani jednej reklamy.
    > Wystarczy się zarejestrować i nie zaznaczyć odpowiedniego pola.

    A jak się klient nie zarejestruje, to już można go spamować SMS-ami?
    Moja teściowa ma blisko 90 lat, z internetu nie korzysta, SMS-ów nie
    wysyła, na pewno nigdy nie wyrażała zgody na otrzymywanie reklamowych
    SMS-ów, a jednak je dostaje.
    Ja mam Playa od momentu wejścia tego operatora na rynek, również nigdy
    nie wyrażałem zgody na otrzymywanie reklamowych SMS-ów, a też je
    dostaję! (fakt, że mniej niż w Orange, ale jednak)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 35. Data: 2010-06-14 20:36:27
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 14 czerwca 2010 21:45, Chris pisze:
    > A jak się klient nie zarejestruje, to już można go spamować SMS-ami?

    A jak ktoś się nie zarejestruje, to go nie ma :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 36. Data: 2010-06-14 21:42:29
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-06-14 19:08:
> [...]
    > akcja byla czy podpadliscie "w drodze wyjatku".
    > Bo tylko ty jeden narzekasz :-) No coz, bledy chodza po programach.
    to pewnie pluskwa milenijna była ;], bo usługa została włączona 1
    stycznia 2010... jeszcze próbowali się bronić, że to użytkownicy
    włączyli sami <rotfl> taaaa... wszyscy na raz zamiast szampana odpalali
    modemy i wysyłali smsy aktywujące to GGówno :D

    poza tym ja tam nie wiem czy tylko ja narzekam, czy reszta tego nie
    widzi jak jest robiona w ch... przez nich, przeczuwam, że gdy ktoś ma
    jedna kartę to większości ich _kradzieży_ i _oszustw_ nie zauważy

    był taki miesiąc w Erze gdzie spieprzyli system rozliczeń totalnie
    (pisałem wtedy jak to prezes zbiera na nowego merca... dużo się nie
    pomyliłem patrząc na niedawne wydarzenia opisywane w gazetach :D) i
    przez kolejne miesiące próbowali udowodnić, że nam się tylko to wydaje,
    a potem grzecznie oddawali kasę, tylko to ja musiałem udowadniać, że nie
    mam garba... a pytanie ile jest _przekrętów_, których nawet myśmy nie
    wyłapali?? :/

    np. ktoś potrafi sprawdzić rozliczanie transmisji GPRS? :] nic do
    niczego tam nie pasuje, nawet mając wiedzę o zerwanych sesjach (i
    transferze w obu kierunkach) nie daje się ich rozliczenie w żaden sposób
    estymować

    konkurencja dała dobre rozwiązanie i już mnie głowa nie boli, czy ktoś
    jest w Pipidówie Dolnej i co chwilę na granicy zasięgu rwie sesję, a
    opłata leci za 100kB... dla mnie to też jest oszustwo, bo ciekaw jestem
    co ma wielkość sesji do opłat? jeżeli ściągnąłem 1kB, a skasowali za
    100kB to opłatę za 99kB ukradli, to tak jakby w sklepie wziąć jedno
    jajko, a na kasie nabiliby 100... wtedy nazwalibyśmy kasjerkę oszustką,
    a operator jest ok? ;) i niech mi ktoś nie wmawia, że nie daje się
    taryfikować inaczej <lol> kiedyś rżnęli nas za minute połączenia, potem
    okazało się, że czas daje się jeszcze drobniej podzielić :]

    > Pretensje mozna miec do Ery za to ze gdzies tam na drugiej stronie
    > regulaminu promocji jest napisane ze klientowi wlacza sie usluge "granie
    > na czekanie", bezplatna przez dwa miesiace ..
    na szczęście na BC tego nie włączają ;)

    btw: nadal czekam na wynik reklamacji opłat za roaming w Warszawie <lol>

    i powiem, że w urządzeniach gdzie mamy już karty konkurencji, jak na
    razie nic nam nie włączono bez naszej wiedzy, nie obciążono w
    dziwny/tajny/poufny(*) sposób, i na maile ich boa odpisuje w 30-60
    minut... jestem pod wrażeniem :]

    Paweł

  • 37. Data: 2010-06-14 21:51:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Jun 2010 21:34:42 +0200, Chris wrote:

> [...]
    >"WOW! Przez 7 dni BEZPLATNIE korzystaj z prenumeraty WKRET DNIA.
    >Wlacz sie do gry wysylajac sms START WKRET na nr 51003.

    No dobra, nie ma, ale chyba normalne ze po takim tekscie wypadaloby
    sie dowiedziec o co tu chodzi i przeczytac.

    J.

  • 38. Data: 2010-06-14 22:00:05
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał
    > A jak się klient nie zarejestruje, to już można go spamować SMS-ami?

    A skąd operator ma wiedzieć, że to ty konkretnie nie chcesz otrzymywać tego
    typu esów?

    Ludzie strasznie narzekają na "konieczność" rejestracji jakby to była jakaś
    ingerencja w ich prywatność, czy o co i tam innego chodzi. A prawda jest
    taka, że jeśli ktoś zechce się dowiedzieć kto używa danego numeru, to to po
    prostu zrobi. W zgodzie z prawem czy nie ale zrobi. Po co więc zawracać
    sobie tym głowę?

    Natomiast jeśli uparcie twierdzisz, że rejestracja karty sim jest dla ciebie
    w dowolny sposób niebezpieczna, to pamiętaj, że bezpieczeństwo (poczucie
    bezpieczeństwa) kosztuje. I to niemało.

    M.

  • 39. Data: 2010-06-14 22:11:15
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 00:00:05 +0200, "Maciej Muran" <m...@g...com>
    wrote:

    >A skąd operator ma wiedzieć, że to ty konkretnie nie chcesz otrzymywać tego
    >typu esów?
    A skąd operator wie że (kiedy jestem niezarejestrowany) że to ja
    konkretnie wysyłam SMSa jak wysyłam SMSa? Innymi słowy i tak blokuje
    NUMER a żąda spięcia tego z OSOBĄ.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 40. Data: 2010-06-14 22:15:35
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 15 czerwca 2010 00:00, Maciej Muran pisze:

    > Natomiast jeśli uparcie twierdzisz, że rejestracja karty sim jest dla
    > ciebie w dowolny sposób niebezpieczna, to pamiętaj, że bezpieczeństwo
    > (poczucie bezpieczeństwa) kosztuje. I to niemało.

    Oczywiście że kosztuje. Kosztem może być np to, że operator może co
    miesiąc podbierać sobie 10zł. Może nawet na stałe wyłączyć (skasować)
    numer, oczywiście łącznie ze środkami na nim :) I co operatorowi można
    powiedzieć? A zapytają się a kim Pan jest? :)