    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 14 Jun 2010 21:45:10 +0200

    Dnia Mon, 14 Jun 2010 00:40:26 +0200, Marcin Kocur napisał(a):

    > Mam komórkę z playem już rok i nie dostałem ani jednej reklamy.
    > Wystarczy się zarejestrować i nie zaznaczyć odpowiedniego pola.

    A jak się klient nie zarejestruje, to już można go spamować SMS-ami?
    Moja teściowa ma blisko 90 lat, z internetu nie korzysta, SMS-ów nie
    wysyła, na pewno nigdy nie wyrażała zgody na otrzymywanie reklamowych
    SMS-ów, a jednak je dostaje.
    Ja mam Playa od momentu wejścia tego operatora na rynek, również nigdy
    nie wyrażałem zgody na otrzymywanie reklamowych SMS-ów, a też je
    dostaję! (fakt, że mniej niż w Orange, ale jednak)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof