  • 21. Data: 2010-06-13 13:39:21
    Temat: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 15:23:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > W zasadzie upowazniasz - wysylajac stosownego sms zamawiasz taka
    > usluge.

    Owszem, zamawiam usługę, ale bynajmniej nie upoważniam operatora do
    obciążania mojego konta jakimikolwiek kosztami, tak samo jak zamawiając
    pizzę przez komórkę nie upoważniam operatora by wartością tego
    zamówienia obciążył konto mojej komórki.

    > W przypadku ery to w ogole nie ma problemu, bo to oni sa
    > dostawca uslugi.

    Tak, ale to jest całkiem inna sytuacja.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2010-06-13 13:49:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Jun 2010 15:39:21 +0200, Chris wrote:

> [...]
    >pizzę przez komórkę nie upoważniam operatora by wartością tego
    >zamówienia obciążył konto mojej komórki.

    Ale czytales regulamin uslugi i zgodziles sie ze bedzie placona na
    rachunku operatora ..

    J.

  • 23. Data: 2010-06-13 13:50:06
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Świeża ciekawostka.
    Moja Teściowa miała komórkę (też Play) wyłączoną przez jakieś 3-4 dni.
    Po włączeniu dostała 35(!) reklamowych SMS-ów, część informujących o
    promocjach w Play, pozostałe namawiające do wysyłania SMS-ów o różnej
    tresci na numer 51003.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 24. Data: 2010-06-13 14:07:53
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 13 czerwca 2010 15:39, Chris pisze:

    > Owszem, zamawiam usługę, ale bynajmniej nie upoważniam operatora do
    > obciążania mojego konta jakimikolwiek kosztami

    A skąd wiesz? Może być różnie, też i tak że upoważniasz.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 25. Data: 2010-06-13 14:15:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Jun 2010 15:05:17 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >IMO tak -> Prawo bankowe

    po pobieznym przejrzeniu widze tylko jeden punkt:
    6) przeprowadzanie bankowych rozliczeń pieniężnych,

    Pytanie co ustawodawca mial na mysli piszac "bankowych", bo szerzej
    patrzac to wszelkie komisy i ajencje moglyby podpasc.

    >teraz musi, więc to on realizuje usługę, a nie jakieś FM Solutions

    Ale mam na mysli wlasnie "koncowego uslugodawce", czyli niby tego z
    ktorym zawierana jest umowa, a nie operatora.

    Tak czy inaczej - nie bardzo sobie wyobrazam faktury operatora w takim
    ukladzie, choc w sumie to wszystkie ajencje jakos nie maja z tym
    problemu..

    J.

  • 26. Data: 2010-06-13 19:48:18
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 13 Jun 2010 16:07:53 +0200, Piotr M napisał(a):

    > A skąd wiesz? Może być różnie, też i tak że upoważniasz.

    Jak? Wysyłając SMS-a na podstawie reklamy nic nie wspominającej ani o
    opłatach, ani o jakimkolwiek regulaminie?
    To może następnym razem operator sobie w regulaminie zapisze, że klient
    upoważnia go do obciążania konta np. spuszczając wodę w kiblu?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 27. Data: 2010-06-13 20:25:35
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 13 Jun 2010 15:49:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale czytales regulamin uslugi i zgodziles sie ze bedzie placona na
    > rachunku operatora ..

    Zacznijmy od tego, że nigdzie nie potwierdzałem, że ten regulamin
    czytałem, a tym bardziej że go akceptuję.
    Jeśli masz zamiar mi napisać, że *ten konkretny* Regulamin
    zaakceptowałem poprzez wysłanie SMS-a, to bądź łaskaw to wykazać.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 28. Data: 2010-06-13 22:40:26
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Chris napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

> [...]
    > Po włączeniu dostała 35(!) reklamowych SMS-ów, część informujących o
    > promocjach w Play, pozostałe namawiające do wysyłania SMS-ów o różnej

    Mam komórkę z playem już rok i nie dostałem ani jednej reklamy.
    Wystarczy się zarejestrować i nie zaznaczyć odpowiedniego pola.

    Marcin Kocur

  • 29. Data: 2010-06-13 23:04:09
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 14 czerwca 2010 00:40, Marcin Kocur pisze:

    > Mam komórkę z playem już rok i nie dostałem ani jednej reklamy.
    > Wystarczy się zarejestrować i nie zaznaczyć odpowiedniego pola.

    Potwierdzam. Od początku Fresha nie dostałem ani jednej reklamy. Dla
    porównania, gdy "przeprowadziłem" moją mamę do Fresha, na jej żądanie
    ("chcę bo lubię"), wyraziła zgodę na te oferty. No i jej przychodzą,
    jedna co tydzień co 3 tygodnie. Tylko za każdym razem pyta się mnie czy
    jej się to opłaca, ale zrezygnować nie chce :D

  • 30. Data: 2010-06-14 07:57:11
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-06-12 15:13:

    > Era to robi nagminnie, no nie, ostatnio jakby jej troche przeszlo.
    > Wychowanie kapitalistyczne sie klania - skoro czytasz "7 dni
    > BEZPLATNIE" to od razu sobie zadaj pytanie co dalej.
    >
    > Trzeba erze jednak przyznac ze po 5 dniach wysylaja stosownego sms z
    > uprzedzeniem. No i nie wlaczaja tych uslug samodzielnie, choc tu jeden
    > kolega ma inne zdanie :-)
    jak najbardziej, samodzielnie! :D chcesz trochę dowodów z naszych kart?
    i przeprosiny od ERY i "w drodze wyjątku" oddanie ukradzionej kasy? :]
    (po 3 miesiącach reklamacji!)

    Paweł