    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Date: Mon, 14 Jun 2010 23:42:29 +0200

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-06-14 19:08:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w
    >
    > No nie, zasadniczo wierze, chcialbym sie tylko dowiedziec czy to masowa
    > akcja byla czy podpadliscie "w drodze wyjatku".
    > Bo tylko ty jeden narzekasz :-) No coz, bledy chodza po programach.
    to pewnie pluskwa milenijna była ;], bo usługa została włączona 1
    stycznia 2010... jeszcze próbowali się bronić, że to użytkownicy
    włączyli sami <rotfl> taaaa... wszyscy na raz zamiast szampana odpalali
    modemy i wysyłali smsy aktywujące to GGówno :D

    poza tym ja tam nie wiem czy tylko ja narzekam, czy reszta tego nie
    widzi jak jest robiona w ch... przez nich, przeczuwam, że gdy ktoś ma
    jedna kartę to większości ich _kradzieży_ i _oszustw_ nie zauważy

    był taki miesiąc w Erze gdzie spieprzyli system rozliczeń totalnie
    (pisałem wtedy jak to prezes zbiera na nowego merca... dużo się nie
    pomyliłem patrząc na niedawne wydarzenia opisywane w gazetach :D) i
    przez kolejne miesiące próbowali udowodnić, że nam się tylko to wydaje,
    a potem grzecznie oddawali kasę, tylko to ja musiałem udowadniać, że nie
    mam garba... a pytanie ile jest _przekrętów_, których nawet myśmy nie
    wyłapali?? :/

    np. ktoś potrafi sprawdzić rozliczanie transmisji GPRS? :] nic do
    niczego tam nie pasuje, nawet mając wiedzę o zerwanych sesjach (i
    transferze w obu kierunkach) nie daje się ich rozliczenie w żaden sposób
    estymować

    konkurencja dała dobre rozwiązanie i już mnie głowa nie boli, czy ktoś
    jest w Pipidówie Dolnej i co chwilę na granicy zasięgu rwie sesję, a
    opłata leci za 100kB... dla mnie to też jest oszustwo, bo ciekaw jestem
    co ma wielkość sesji do opłat? jeżeli ściągnąłem 1kB, a skasowali za
    100kB to opłatę za 99kB ukradli, to tak jakby w sklepie wziąć jedno
    jajko, a na kasie nabiliby 100... wtedy nazwalibyśmy kasjerkę oszustką,
    a operator jest ok? ;) i niech mi ktoś nie wmawia, że nie daje się
    taryfikować inaczej <lol> kiedyś rżnęli nas za minute połączenia, potem
    okazało się, że czas daje się jeszcze drobniej podzielić :]

    > Pretensje mozna miec do Ery za to ze gdzies tam na drugiej stronie
    > regulaminu promocji jest napisane ze klientowi wlacza sie usluge "granie
    > na czekanie", bezplatna przez dwa miesiace ..
    na szczęście na BC tego nie włączają ;)

    btw: nadal czekam na wynik reklamacji opłat za roaming w Warszawie <lol>

    i powiem, że w urządzeniach gdzie mamy już karty konkurencji, jak na
    razie nic nam nie włączono bez naszej wiedzy, nie obciążono w
    dziwny/tajny/poufny(*) sposób, i na maile ich boa odpisuje w 30-60
    minut... jestem pod wrażeniem :]

    Paweł