  • 91. Data: 2010-06-16 11:39:11
    Temat: Re: [Play] - "Przekręt dnia"
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

    > Dokładnie, aby korzystać z jakiś praw trzeba być stroną.

    Nie trzeba. Wystarczy być podmiotem prawa.

    >Gdy nie zarejestruje się karty, to np po jej zgubieniu operator może nie
    >wydać duplikatu.

    No i co z tego ?

    > Co do ofert handlowych na sms. Przykładowo operator sobie wymyślił, że na
    > każdy ze swoich numerów np od 602 000 000 do 602 999 999 wysyła oferty :)
    > Może? No może bo przecież to jego karty. Ale jak ktoś się rejestruje to ma
    > do czynienia już z pewną osobą i wtedy musi już mieć tej osoby zgodę. A
    > tak to nie ma z kim gadać, ktoś przyjdzie do salony a konsultant pyta
    > się - A kim Pan jest?

    Kiedy nikt nie chce w ogóle przychodzić do salonu tylko by przestali wciskać
    te pieprzone oferty.

  • 92. Data: 2010-06-16 11:45:39
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl>

> [...]
    > jest w Pipidówie Dolnej i co chwilę na granicy zasięgu rwie sesję, a
    > opłata leci za 100kB... dla mnie to też jest oszustwo, bo ciekaw jestem co
    > ma wielkość sesji do opłat? jeżeli ściągnąłem 1kB, a skasowali za 100kB to
    > opłatę za 99kB ukradli, to tak jakby w sklepie wziąć jedno jajko, a na
    > kasie nabiliby 100... wtedy nazwalibyśmy kasjerkę oszustką, a operator
    > jest ok? ;) i niech mi ktoś nie wmawia, że nie daje się taryfikować
    > inaczej <lol> kiedyś rżnęli nas za minute połączenia, potem okazało się,
    > że czas daje się jeszcze drobniej podzielić :]

    No ale to ... absurd regulaminów właśnie. To jest usługa a nie towar. Ktoś
    świadczy tę usługę jak chce.

  • 93. Data: 2010-06-16 12:02:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 13:30:58 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > Zarejestrować się ?

    Dobre :)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 94. Data: 2010-06-16 19:34:58
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 16 czerwca 2010 13:30, niusy.pl pisze:

    > Ale nie potrzeba zastrzegać skoro wymagana jest zgoda.

    Zgadza się, zgadza. To napisałem w domyśle, gdyby chciało się jakąś
    reklamację złożyć. Oczywiście nie ma potrzeby zastrzegać skoro wymagana
    jest zgoda.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 95. Data: 2010-06-16 19:38:51
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 16 czerwca 2010 14:02, Olgierd pisze:

    > Dobre :)

    Wycofuje się z tego twierdzenia. Wiem że dobre :) Przecież gdy coś jest
    regulowane ustawowo to z ustawy jest zakaz spamowania, użytkownik nie
    musi udowadniać, ani się rejestrować ani nawet nie musi potwierdzać że
    używa dany numer, jak są słane oferty bez zgody, to operator ma się wykazać.

  • 96. Data: 2010-06-16 19:43:24
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 16 czerwca 2010 13:39, niusy.pl pisze:

    > Kiedy nikt nie chce w ogóle przychodzić do salonu tylko by przestali
    > wciskać te pieprzone oferty.

    Ok, zrozumiałem to, jest regulacja ustawowa i aktywny numer =
    użytkownik. I nawet gdyby to miał być Eskimos, Buszmen czy Obcy z
    odległej galaktyki, to jest nieważne, bo zawsze musi być zgoda.

  • 97. Data: 2010-06-16 20:03:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-16 21:43, Piotr M pisze:

    > Ok, zrozumiałem to, jest regulacja ustawowa i aktywny numer =
    > użytkownik. I nawet gdyby to miał być Eskimos, Buszmen czy Obcy z
    > odległej galaktyki, to jest nieważne, bo zawsze musi być zgoda.

    Ufff... A w szczególności użytkownika może identyfikować np. numer
    zakończenia sieciowego, czyli w tym przypadku numer telefonu.

  • 98. Data: 2010-06-16 22:49:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 22:40:51 +0200, Piotr M wrote:

    >IMO trochę nierealne, sama rozmowa ma być świadectwem, że się jest
    >użytkownikiem tego numeru i tym samym można sobie robić np dowolne
    >zmiany na koncie?

    No, niewatpliwie ten kto dzwoni jest w danym momencie uzytkownikiem
    :-)

    >Tylko jak uzyskać taką zgodę, kiedy numery nie są zarejestrowane i nie
    >wiadomo kto jest użytkownikiem.

    No jak to jak - przeciez sam sobie odpowiedziales - trzeba poczekac az
    sie zarejestruje, a potem przyjdzie z dowodem osobistym do salonu i
    podpisze odpowiednia zgode :-)

    Oczywiscie zarejestrowac moze sie wylacznie osoba wylegitymowana przy
    sprzedazy startera :-)

    J.