  • Data: 2010-11-27 08:50:15
    Temat: Re: Play­
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-26 22:29, jg pisze:
    > mialem ere kilka ladnych lat, z pol roku temu przeszedlem do pleja. podczas
    > przemieszczania sie pociagiem, autem w miare czesto zasieg znika, trzeba
    > wyszukiwac siec.
    > zajmuje to i z 10 minut zanim sie nie wyjedzie z martwej
    > strefy. w erze praktycznie to sie nie zdarzalo. czasem jak jestem w jakiejs
    > hali-markecie tez potrafi sie zgubic... poza tym oferte maja ok. z
    > infolinii nie korzystalem.

    To nie problem Playa lecz ustawień w telefonie. Przełącz telefon na tryb
    automatyczny wyboru sieci. W zależności od modelu aparatu przełączanie
    się pomiędzy sieciami może być niezauważalne. Możesz też przestawić
    trwale aparat na sieć Plusa o ile nie korzystasz z "szybkiego internetu
    Play". Na taką okoliczność istnieją bardzo tanie pakiety internetowe do
    wykorzystania w każdej sieci.

    Kwestia dotyczy tego, że Play ma swoje nadajniki jedynie w bardziej
    strategicznych miejscach. Poza tymi miejscami bazują oni póki co na
    nadajnikach Plusa. Tak więc tam, gdzie Plus ma zasięg to i Play go ma.
    Używając sprawnie przełączających się aparatów lub ustawiając aparat na
    sieć Plus można skutecznie niwelować problemy o jakich piszesz.