  • Data: 2010-11-28 20:50:27
    Temat: Re: Play­
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-27 23:06, z pisze:

    > Chwila. Era nie wspomaga się nadajnikami innych operatorów.
    > Play kombinował jak mógł (u mnie czas przeszły) żeby połączeń za pomocą
    > nadajników plusa było jak najmniej. Skutkowało to zrywaniem połączeń na
    > 6 piętrze wieżowca miasta wojewódzkiego gdzie nigdy nie było problemów z
    > zasięgiem wszystkich operatorów.

    Rozumiem Cię doskonale. Jednakże podejrzewam, że gdyby aparat
    telefoniczny jaki posiadasz nie był "ułomny" w przełączaniu się między
    operatorami, to wszystko byłoby ok, prawda? Kolega Kotlet sprostował, że
    pod Symbianem lub Androidem nie byłoby takich kłopotów. Tak więc z
    jednej strony nie sposób moim zdaniem nie przyznać słuszności
    twierdzeniu BOK, że aparat Ci "szwankuje". Sęk w tym, że ta "usterka"
    ujawnia się w sieci Play tylko dlatego, że jej specyfika jest inna - jak
    sam zauważyłeś. Cholera wie czy taka specyfika sieci to coś godnego
    potępienia jeśli skutkuje to tym, że "starsze" aparaty zrywają łączność.

    Piszę niektóre frazy w cudzysłowiu z oczywistych względów. Nie chce abyś
    odebrał, że masz zepsuty aparat itp. Nie tą interpretację mam na myśli -
    pewnie i tak sam się tego domyśliłeś. :-)