  • Data: 2010-11-27 16:31:37
    Temat: Re: Play­
    Od: Kotlet <K...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-27 17:24, Marek pisze:

    > Hmmm... mimo całej mojej awersji do infolinii Play chyba tym razem mieli
    > rację. To co napisałeś wskazuje właśnie na taki scenariusz. Funkcja
    > przełączania operatora jest funkcją wyłącznie aparatu więc tylko na dwa
    > sposoby może się nie udać ta operacja: albo z winy aparatu albo
    > użytkownika :-) W sieci używam kilka modeli aparatów i w każdym z nich
    > bez problemu udawało mi się tego dokonać.

    nie mieli racji o czym swiadcza tysiace wpisow w google.
    Zauwazylem, ze play musi korzystac z ulomnosci telefonow ktore nie
    posiadaja systemow typu android , symbian i wlasnie w tych telefonach w
    przypadku gdy preferowana siec jest play (bo w nich nie da sie ustawic
    preferowanej, jest narzucone przez sim, mozna wybrac recznie ale sa
    odrzucane w zaleznosci od okolicznosci) to jezeli jest - jak juz pisalem
    - zasieg play to telefon taki nei poalczy sie z plusem.
    Pod androidem przejdzie plus, pod nokia 2330 classic (to nie jest stary
    telefon) nie. I zeby nie bylo zaraz pieprzenia o telefonie, tam gdzie
    jest slaby / znikomy zasieg playu ten telefon sie wowczas z plusem
    polaczy, testowane na tej nokii jak tez na duuuzo starszych .

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/