  • Data: 2009-01-16 10:10:50
    Temat: Re: Plasma czy LCD
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > a czy zawsze masz wpływ na sposóbe tej obróbki?

    Kupiłem taki telewizor, w którym mam całkiem spory, włącznie z
    wyłączeniem wszystkich upiększaczy. Wtedy jest nawet zbyt miękko.

    > LCD jest zbyt ostre PLD jest miększe bardziej analogowe.

    Polecam zabawę z jakimś Philipsem, wyposażonym w PixelPlus,
    PerfectPixelHD czy co tam jeszcze w międzyczasie wymyślili. Jednym z
    głównych kryteriów, jakimi się podczas wybierania posługiwałem, było
    właśnie odwzorowanie obrazu SD tak, by nie wyglądał "cyfrowo". Do dziś,
    pomimo tego, że w międzyczasie kupiłem PS3 i trochę filmów na BD, po
    wrzuceniu porządnie zmasterowanej płyty DVD potrafię sobie zakląć pod
    nosem z ukontentowania.