  • Data: 2009-01-16 21:57:21
    Temat: Re: Plasma czy LCD
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

    Tom01 pisze:

    > To nie jest pomiar i niczego nie dowodzi.

    Ależ to jest pomiar, który w dodatku podważa twoje stanowisko. Dlatego
    "niczego nie dowodzi", prawda?

    > To nie ja brnę, a Pan usiłuje
    > przeforsować swoje odczucia jako obiektywne.

    To już farsa jest. Czy to ja napisałem, że migotanie obrazu to pryszcz w
    porównaniu do niezbyt czarnej czerni? Ustawiasz się na pozycji
    obiektywnego guru, ale niczego konkretnego, poza swoimi *opiniami* na
    temat akceptowalnych poziomów czerni, jaskrawości czy migotania,
    przedstawić nie potrafisz.

    > Po co? Żeby lepiej spać, bo
    > ktoś śmiał podważyć własną, wypracowaną opinię?

    Sypiam doskonale, nawet wtedy, gdy ktoś próbuje mi udowadniać, że
    powinno mnie razić to, co mnie nie razi.