eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tys
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 158

  • 11. Data: 2016-02-26 17:54:18
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-02-26 o 14:38, szerszen pisze:
    >>> A tak na poważnie. Ciekawe jak zamierzasz wykazać wyższość diesla
    >>> np. w codziennej jaździe w odcinkach 5-10km po mieście ;)
    >12km dom>praca następne 12km praca>dom
    >plus przelotki raz na miesiąc po 200km na trasie.
    >Jazda benzyniakiem Volvo V40 1.8 spalanie ok 11l do nawet 15l w
    >zimie.
    Lacznie z trasa ?

    >Jazda obecnym dieslem Mondeo MK4 1.8 spalanie 7l (obecnie zimowe),
    >6.6/7

    Ja mam vectre diesla.
    Owszem, przyjemnie sie robi na autostradzie, jak komputer przy 150
    pokazuje ponizej 7 ... czasami niestety.
    W trasie nieautostradowej niestety wiele mniej nie pali.

    Sierra w trasie palila ok 10l gazu. Podejrzewam ze nowszy silnik
    spokojnie zadowoliby sie ~8l benzyny, wiec nie jest to jakas wielka
    oszczednosc.
    Szczegolnie gdy cena ropy znow przegoni benzyne :-)
    A moze i do 7 w trasie bym zszedl ?

    W miescie ... ja mam krotsze odcinki i ciezkie buty, wiec i diesel
    przekracza 10.
    A ile by spalala benzyna ... trudno mi powiedziec, dawno nie uzywalem.
    LPG w miescie jakos istotnie nie roslo ...

    J.


  • 12. Data: 2016-02-26 18:58:24
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-26 o 17:27, Trybun pisze:

    > Nic a nic nie wskazuje aby nowoczesny diesel był w pod jakimś względem
    > bardziej skomplikowany i wrażliwszy na awarie od benzyny. Można wręcz
    > postawić tezę że benzyniakom ta ewolucja w nowoczesność wychodzi bokiem
    > znacznie bardziej niż ropniakom.

    Fantasta.


    Pozdrawiam


  • 13. Data: 2016-02-26 21:41:03
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2016-02-26 o 15:56, Chris pisze:
    a najechane
    > ma już 210tyś.
    >
    tyś?


  • 14. Data: 2016-02-26 21:57:07
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.02.2016 o 16:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2016-02-25 o 17:14, heśka pisze:
    >>> Podoba mi się mazda 3 :)
    >> Benzyna? Zrozumiałe że gusty są różne, jednak wykazywać wyższość
    >> benzyny nad ropniakiem może tylko ktoś co nie zna zalet silników diesla.
    >
    > Hm, a sa jeszcze jakies ?
    > Bo ON bedzie wkrotce pewnie znow drozszy od benzyny, silnik coraz
    > bardziej skomplikowany i wrazliwy, a z drugiej strony - beznyny ponoc
    > coraz oszczedniejsze.

    I pewnie dołożenie im turbo plus bezpośredniego wtrsyku, oznacza że
    robią się coraz mniej skomplikowane, mniej wrażliwe i w ogóle wolne od
    wad wszelkich?

    Bo chyba nie mówisz o jakichś starych wolnossących sieczkarniach, coś
    takiego do osobówek się nie nadaje...


  • 15. Data: 2016-02-27 13:28:35
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    news:56d05b6c$0$652$65785112@news.neostrada.pl...
    > Naprawy?, bądźmy szczerzy - przy używanych autach nie opłaca się naprawiać
    > ani jednych ani drugich. Jeżdżę już prawie 3 lata nowoczesnym (w miarę)
    > dieslem. Kompletnie nic go nie boli. Mam także sporo młodszego benzyniaka.
    > Straciłem już sporo kasy, no i obroty jak falowały tak falują. Jak czasem
    > zdarzało mu się zgasnąć na skrzyżowaniu. tak nadal gaśnie. Kto może
    > powiedzieć - "Koreańczyk", więc czego tu się spodziewać.. Passat brata,
    > wizyty w co najmniej kilkunastu warsztatach no i sprzedaż stosunkowo
    > młodego auta po cenie prawie złomowej, przyczyna - poza niemożliwością
    > wyregulowania wolnych obrotów. a od czasu do czasu "atak wścieklicy" -
    > noga na podłodze a silnik samoistnie ryczy na obrotach dochodzących do
    > końca skali na obrotomierzu. Nikt nie był w stanie tego naprawić..
    > Wyższość w mieście - choćby płynniejsze ruszanie spod świateł. Nie ma
    > możliwości aby zgasł na skrzyżowaniu.

    No to wykazałeś wyższość diesli nad benzyniakami :-) Gratuluję!


  • 16. Data: 2016-02-27 13:30:59
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    news:56d07c4e$0$641$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zdaje się że myślisz o sobie a piszesz o mnie. Jak możesz oceniać diesle
    > skoro od zarania dziejów jeździsz tylko benzyniakami? Ja na podstawie
    > doświadczeń własnych mogę wystawiać cenzurki obydwu rodzajom silników.
    > Jest jeszcze czwarty, uwierz że gdybym podał koszty napraw przedostatniego
    > mojego benzyniaka (Mustang) to przeżyłbyś duży szok ;-)

    Myślę że jak byś tego Forda Mustanga miał w dieslu to zmieniłbyś
    zdanie o dieslach... Po prostu Ford, VW czy korańczyki które miałeś
    to dupiane auta... Gdybyś miał toyoty, hondy w benzynie miałbyś
    lepsze opinie o benzynowych silnikach. Taka jest moja opinia, bo
    japończykami jeżdżę w wersji benzynowej i ZERO kłopotów z silnikiem.


  • 17. Data: 2016-02-27 13:31:56
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:56d06929$0$644$65785112@news.neostrada.pl...
    > Hm, a sa jeszcze jakies ?
    > Bo ON bedzie wkrotce pewnie znow drozszy od benzyny, silnik coraz bardziej
    > skomplikowany i wrazliwy, a z drugiej strony - beznyny ponoc coraz
    > oszczedniejsze.
    > No i zagazowac sie daja :-)

    A ktoś się jeszcze dziś interesuje LPG przy obecnych cenach ropy???


  • 18. Data: 2016-02-27 13:51:33
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.02.2016 13:31, Pszemol wrote:
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:56d06929$0$644$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Hm, a sa jeszcze jakies ?
    >> Bo ON bedzie wkrotce pewnie znow drozszy od benzyny, silnik coraz
    >> bardziej skomplikowany i wrazliwy, a z drugiej strony - beznyny ponoc
    >> coraz oszczedniejsze.
    >> No i zagazowac sie daja :-)
    >
    > A ktoś się jeszcze dziś interesuje LPG przy obecnych cenach ropy???

    LPG 1,69, PB95 3,92

    Shrek.


  • 19. Data: 2016-02-27 17:32:06
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-26 o 15:04, Trybun pisze:

    > Naprawy?, bądźmy szczerzy - przy używanych autach nie opłaca się
    > naprawiać ani jednych ani drugich. Jeżdżę już prawie 3 lata nowoczesnym
    > (w miarę) dieslem. Kompletnie nic go nie boli. Mam także sporo młodszego
    > benzyniaka. Straciłem już sporo kasy, no i obroty jak falowały tak
    > falują. Jak czasem zdarzało mu się zgasnąć na skrzyżowaniu. tak nadal
    > gaśnie. Kto może powiedzieć - "Koreańczyk", więc czego tu się
    > spodziewać.. Passat brata, wizyty w co najmniej kilkunastu warsztatach
    > no i sprzedaż stosunkowo młodego auta po cenie prawie złomowej,
    > przyczyna - poza niemożliwością wyregulowania wolnych obrotów. a od
    > czasu do czasu "atak wścieklicy" - noga na podłodze a silnik samoistnie
    > ryczy na obrotach dochodzących do końca skali na obrotomierzu. Nikt nie
    > był w stanie tego naprawić..
    > Wyższość w mieście - choćby płynniejsze ruszanie spod świateł. Nie ma
    > możliwości aby zgasł na skrzyżowaniu.

    A co benzyniak winien że mechanicy to pizdy?
    Tam samo jakbyś miał usterkę w dieslu to byś krzyczał ze diesel jest ble.

    Diesel jest droższy w utrzymaniu niż benzyniak a Twoja krzywa teoria
    tego nie zmieni.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 20. Data: 2016-02-27 18:49:19
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-27 o 13:30, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    > news:56d07c4e$0$641$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Zdaje się że myślisz o sobie a piszesz o mnie. Jak możesz oceniać
    >> diesle skoro od zarania dziejów jeździsz tylko benzyniakami? Ja na
    >> podstawie doświadczeń własnych mogę wystawiać cenzurki obydwu
    >> rodzajom silników.
    >> Jest jeszcze czwarty, uwierz że gdybym podał koszty napraw
    >> przedostatniego mojego benzyniaka (Mustang) to przeżyłbyś duży szok ;-)
    >
    > Myślę że jak byś tego Forda Mustanga miał w dieslu to zmieniłbyś
    > zdanie o dieslach... Po prostu Ford, VW czy korańczyki które miałeś
    > to dupiane auta... Gdybyś miał toyoty, hondy w benzynie miałbyś
    > lepsze opinie o benzynowych silnikach. Taka jest moja opinia, bo
    > japończykami jeżdżę w wersji benzynowej i ZERO kłopotów z silnikiem.

    Nie, zupełnie nie to jest powodem tego ze zapytałem - "a dlaczego musi
    być benzyna".. Przecie ja nie piszę że benzyniaki to zawsze awaryjny
    szajs a diesle to już tylko super.
    Napisałem tylko że komfort jazdy dieslem w stosunku do benzynowca jest
    wyższy, a na dodatek podałem przykłady na to że benzyna to
    niekoniecznie łatwość napraw, skoro tabun mechaników nie daje rady
    usunąć tak, w sumie błahego niedomagania jak nierówne wolne obroty.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 10 ... 16


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: