  • 1. Data: 2016-02-26 15:54:41
    Temat: warto wozić rejestrator
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    zawsze. Polewa.

    Dziś jadę sobie i widzę, że z autobusu wysiada paniusia. Nie poszła w
    lewo więc wyjdzie w prawo zza autobusu no to zatrzymałem się.

    Wyszła, obudziła się, ja do niej uśmieszek rekina z "gdzie jest Nemo"
    ona do mnie uśmieszek "życie tak kruche jest" i w brecht.

    Ugadaliśmy się, że będzie chodzić o kuli przez 4 tygodnie :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-02-26 16:55:34
    Temat: Re: warto wozić rejestrator
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-02-26 o 15:54, PiteR pisze:

    > e i widzę, że z autobusu wysiada paniusia. Nie poszła w

    Ten wątek jest bezużyteczny bez linku do nagrania. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2016-02-26 23:19:16
    Od: rAzor <b...@s...pl>

> [...]
    > ona do mnie uśmieszek "życie tak kruche jest" i w brecht.
    >
    > Ugadaliśmy się, że będzie chodzić o kuli przez 4 tygodnie :)

    Pokaż chociaż te "uśmiechy" - nie każdy siedzi przed TV całymi dniami.
    Niektórzy jeżdżą.
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 4. Data: 2016-02-26 23:37:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin "Kenickie" Mydlak pisze tak:

    > Ten wątek jest bezużyteczny bez linku do nagrania. :P

    owszem żałuję, że nie miałem kamerki :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-03-04 12:40:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > ona do mnie uśmieszek "życie tak kruche jest" i w brecht.
    >
    > Ugadaliśmy się, że będzie chodzić o kuli przez 4 tygodnie :)

    Co to za bełkot? Nie umiesz pisać zrozumiale? Czy to może miało być
    śmieszne?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-03-04 13:20:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Liwiusz pisze tak:

    > Co to za bełkot? Nie umiesz pisać zrozumiale? Czy to może miało
    > być śmieszne?

    Nie wszyscy muszą zrozumieć :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 7. Data: 2016-03-04 13:30:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wazne ze rozumie tylko ten co napisal.

  • 8. Data: 2016-03-05 17:41:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

    > Co to za bełkot? Nie umiesz pisać zrozumiale? Czy to może miało
    > być śmieszne?

    Nie wszyscy muszą zrozumieć :)
    ---
    Ciekawość zżera :-)