  • 1. Data: 2016-02-22 22:36:13
    Temat: Ładowarka USB z zapalniczki
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Czy zna ktoś ładowarkę USB do zapalniczki samochodowej 12V która da chociaż
    1A (a najlepiej 1.5A)?

    Mam już takich zapalniczkowych ładowarek kila i najmocniejsze potrafią dać
    300-400mA przez krótki czas, a jak się nagrzeje to spada do 200-300mA.
    Dla nowych smarftonów to za mało.

    A wożenie przetwornicy na 230V i oryginalną ładowarkę 1A do komórki to
    trochę przesada :)

  • 2. Data: 2016-02-22 23:19:47
    Temat: Re: Ładowarka USB z zapalniczki
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-02-22 o 22:36, Tomasz Pyra pisze:
    > Czy zna ktoś ładowarkę USB do zapalniczki samochodowej 12V która da chociaż
    > 1A (a najlepiej 1.5A)?

    Ja mam PNY 2.1A
    ale jest taki myk... ona da tyle, ale smartfon potrzebuje sygnalizację
    że może tyle brać :) Najczęściej linie DATA są albo mostkowane albo
    przez rezystor gdzieś podciągane... przerabiałem taką pod Nexusa,
    oryginalnie był mostek z rezystorów podciągający linie do jakiegoś tam
    napięcia zasilania, a Nexus chciał je zmostkowane zdaje się 100 ohm albo
    10.. jakoś tak, bez potencjału.
    Inaczej ciągnie właśnie te max 500mA

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-02-22 23:58:23
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

> [...]
    >
    > Mam już takich zapalniczkowych ładowarek kila i najmocniejsze potrafią dać
    > 300-400mA przez krótki czas, a jak się nagrzeje to spada do 200-300mA.

    Hmmm... Czym to mierzysz? Bo tak szczerze mówiąc, to najbardziej gówniane
    ładowarki których używałem bez problemu 500-700mA dawały radę z siebie wydać
    i trochę trudno mi uwierzyć, że kilka które miałeś były aż tak słabe... Albo
    kupujesz najtańsze gówno, albo z pomiarami coś nie teges, albo jesteś
    strasznym pechowcem... ;-)

    > Dla nowych smarftonów to za mało.

    Dla nowych mocniejszych często i 1A to za mało.

    > A wożenie przetwornicy na 230V i oryginalną ładowarkę 1A do komórki to
    > trochę przesada :)

    Samsungowa ECA-U21. Jest w stanie naładować S5 z działającą automapą i
    yanosikiem. Cena ok. 50-60zł. Uwaga na podróbki.
    Kumpel kupił ostatnio IOTTIE Rapid Volt Dual Port Car Charger i z tego co
    mówił, parametry są zgodne z deklaracją producenta.

    Nie wiem jakie ładowarki testowałeś, ale problem może być kabel/kable USB.
    Wbrew pozorom nie łatwo jest znaleźć porządny kabel, którym da się popędzić
    większy prąd. Większość gównianych przewodów nie widziała miedzi...

    Wiwo

  • 4. Data: 2016-02-23 03:27:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

> [...]
    > Dla nowych smarftonów to za mało.
    > A wożenie przetwornicy na 230V i oryginalną ładowarkę 1A do komórki to

    Problemem nie jest zazwyczaj ładowarka ale długi kabel :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2016-02-23 09:13:19
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-02-22 o 23:58, Wiwo pisze:
    > Samsungowa ECA-U21. Jest w stanie naładować S5 z działającą automapą i
    > yanosikiem. Cena ok. 50-60zł

    Potwierdzam, używam, zasila w sam raz.

  • 6. Data: 2016-02-23 13:24:04
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> [...]
    > Mam już takich zapalniczkowych ładowarek kila i najmocniejsze potrafią dać
    > 300-400mA przez krótki czas, a jak się nagrzeje to spada do 200-300mA.

    ja bym polecil jakis stepdown
    http://allegro.pl/039-przetwornica-step-down-obnizaj
    aca-xl4005-5a-i5722721805.html

    i dobry (firmowy) kabel
    http://allegro.pl/kabel-micro-usb-belkin-light-samsu
    ng-htc-lg-nokia-i5981573239.html

    podlaczenie tego np. pod zasilanie radia to kilka minut a
    wydajnoscia pradowa i pewnoscia dzialania bije wszystko wkladane do zapalniczki

    --
    http://db.org.pl/

  • 7. Data: 2016-02-23 15:02:00
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > Dla nowych smarftonów to za mało.
    >
    > A wożenie przetwornicy na 230V i oryginalną ładowarkę 1A do komórki to

    Przerabiałem kilka modeli i dopiero Oryginał Samsunga (ma niby 2A)
    ładuje tablet Tab 4 7.0 z włączoną automapą oraz udostępnianym netem po
    wifi lub zamiennie Galaxy S4. No ale ładowarka kosztuje ~50PLN
    Reszta ładowarek wymiękała włącznie z Belkinem (usmażył się)...

  • 8. Data: 2016-02-23 15:23:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > Dla nowych smarftonów to za mało.
    >
    > A wożenie przetwornicy na 230V i oryginalną ładowarkę 1A do komórki to

    Kup coś firmowego a nie tani chiński badziew za 1$
    (HTC, Philips, Samsung ... itp.) i przestaniesz mieć problem z ładowarką.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2016-02-23 15:40:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-02-23 15:23, Chris wrote:

    > Kup coś firmowego a nie tani chiński badziew za 1$
    > (HTC, Philips, Samsung ... itp.) i przestaniesz mieć problem z ładowarką.

    Niestety, nie ma tak latwo: swego czasu kupilem do SGS2 ladowarke HTC i
    Samsunga, obe cos ok 2A i na obu przy odpalonym CoPilot plus Yanosik
    telefon bardzo powoli tracil moc. Dopiero przestawienie CoPilota na tryb
    oszczedny spowodowalo minimalne ladowanie.

  • 10. Data: 2016-02-23 15:47:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-02-23 o 15:40, atm pisze:

> [...]
    > telefon bardzo powoli tracil moc. Dopiero przestawienie CoPilota na tryb
    > oszczedny spowodowalo minimalne ladowanie.

    Hmm a to był oryginał HTC ? mam HTC w aucie (jakaś stara bo ma już
    wieki) i ile bym nie odpalił aplikacji to moją Xperia Z2 ciągnie bez
    problemu. Tablet Xperia Z też bez problemu ciągnie jak mlody np. ogląda
    jakiś film albo w coś gra na trasie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl