  • 1. Data: 2016-02-22 11:18:31
    Temat: anuluj mandat - proszę o opinię
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    Właśnie się dowiedziałem, że GITD chce mnie obdarować mandatem za
    przekroczenie prędkości albo niewskazanie kierowcy. Tak się zastanawiam
    czy warto podskakiwać i wysyłać kwity z anuluj-mandat, czy po prostu
    zapłacić. Może ktoś przerabiał temat z anuluj-mandat i podpowie czy warto?
    z góry dziękuję za opinie,
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2016-02-22 11:29:37
    Temat: Re: anuluj mandat - proszę o opinię
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > czy warto podskakiwać i wysyłać kwity z anuluj-mandat, czy po prostu
    > zapłacić. Może ktoś przerabiał temat z anuluj-mandat i podpowie czy warto?

    Ile?

  • 3. Data: 2016-02-23 10:25:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-22 o 11:18, Krzysiek pisze:

> [...]
    > czy warto podskakiwać i wysyłać kwity z anuluj-mandat, czy po prostu
    > zapłacić. Może ktoś przerabiał temat z anuluj-mandat i podpowie czy warto?

    Nie płacić.
    Może sami ściągną a może odpuszczą, totolotek.
    Ewentualnie rozpocząć walkę na pisma czyli gotowiec z anuluj mandat.