    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Date: Mon, 7 Nov 2016 16:11:01 +0100
    <nvlaln$5mc$1@news.mixmin.net> <nvlbf9$o4d$1@node1.news.atman.pl>
    <t...@4...com>
    <nvlfnn$9pp$2@node2.news.atman.pl>
    <d...@4...com>
    <nvml3r$bk$4@node1.news.atman.pl>
    <o...@4...com>
    <nvnpnv$cp8$4@node2.news.atman.pl>
    <l...@4...com>
    <nvpr3c$r9m$4@node1.news.atman.pl>
    <k...@4...com>

    W dniu 07.11.2016 o 15:37, r...@k...pl pisze:

    > Oczywiście. Przepis, że musi zająć skrajny prawy pas zlikwidowano wieki temu
    > (nie całkiem mądre to było posunięcie, ale najwyraźniej ustawodawca chciał mieć
    > łatwiej przy określaniu winy). Nie ma "grubej" linii, więc to jego jezdnia.

    Akurat "gruba" linia pierwszeństwa nie zmienia - wyjaśnił to już
    wielokrotnie Myjk.

    Ale...

    https://www.google.pl/maps/@52.2922999,21.0174582,3a
    ,75y,159.59h,68.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2n329yfeFnp6
    d7peM8vk2w!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Patrz - cholera - pecha masz - akurat jednak gruba jest.

    > Aby była wina tego z głównej należałoby po zlikwidowaniu "tej linii na skos"
    > przedłużyć linię ciągłą, tak aby zmiana pasa ruchu następowała już na drodze, a
    > nie na przecięciu.

    Czyli nie ma ciągłej - masz znak pierwszeństwa moższesz latać po pasach
    jak ci się podoba i nie przejmować się tymi co już tam sobie spod A-7
    wyjechali. Zapamiętajmy Wmieszałeś w to co prawda grubą linie, ale:

    po pierwsze jednak gruba linia jest,
    po drugie nie ma to znaczenia, ale to chwilowo pomińmy.

    > Nie ma związku. W poprzednim przykładzie jadący główną może sobie wybrać pas,
    > na który wjeżdża, takie prawo daje mu znak D-1.

    D-1 powiadasz..

    https://www.google.pl/maps/@52.2930243,21.0166533,3a
    ,75y,170.44h,77.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1sT4TByUle3JNs
    0N9zSM-zYA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Ale ok.

    Jadę sobie prawym pasem i przypominam sobie twoje wykłady.

    "W poprzednim przykładzie jadący główną może sobie wybrać pas,
    na który wjeżdża, takie prawo daje mu znak D-1."

    O patrz D1.

    https://www.google.pl/maps/@52.3023397,20.9452435,3a
    ,75y,121.17h,84.46t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZZzs0qE-mnt4
    CrRYXSQLnw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

> [...]
    wieki temu (nie całkiem mądre to było posunięcie, ale najwyraźniej
    ustawodawca chciał mieć łatwiej przy określaniu winy). Nie ma "grubej"

    Popatrz (złośliwie nawet grubej linii nie namalowali, co i tak jest bez
    znaczenia)

    https://www.google.pl/maps/@52.3021204,20.9465653,3a
    ,75y,154.58h,85.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1saYyf9blWBdHF
    hUO-1Q_A-A!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Cała jezdnia moja, mogę wbijać przeciwnika w barireki.

    Wygłupiłeś się i to wielokrtonie - uważaj na drugi raz z uśmiechami:P

    EOT, a na razie przyjmij dla własnego i innych bezpieczeństwa, że jak
    zmieniasz pas, to jak ktoś na nim jest, to bez względu na to co ci się
    wydaje jednak powinieneś się w niego nie wbijać.

    Na razie.