-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Mon, 7 Nov 2016 16:11:01 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 84
Message-ID: <nvq5i5$hma$4@node2.news.atman.pl>
References: <nvkiv7$jks$1@news.mixmin.net> <nvku1c$a5p$2@node1.news.atman.pl>
<nvlaln$5mc$1@news.mixmin.net> <nvlbf9$o4d$1@node1.news.atman.pl>
<t...@4...com>
<nvlfnn$9pp$2@node2.news.atman.pl>
<d...@4...com>
<nvml3r$bk$4@node1.news.atman.pl>
<o...@4...com>
<nvnpnv$cp8$4@node2.news.atman.pl>
<l...@4...com>
<nvpr3c$r9m$4@node1.news.atman.pl>
<k...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1478531461 18122 83.142.198.226 (7 Nov 2016 15:11:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Nov 2016 15:11:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <k...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592055
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07.11.2016 o 15:37, r...@k...pl pisze:
>>>> Ano zmienia, bo gdyby nie ta drobna linia, to każdy by pojechał dalej
>>>> swoim pasem.
>>>
>>> I spowodowałby wypadek ze swojej winy.
>>
>> Bardzo ważne stwierdzenie z twojej strony - usuńmy te trójkąciki (które
>> faktycznei są tylko powtórzeniem) i tą linie na skos i zapamiętajmy
>> dokładnie jak to skrzyżowanie wygląda. Zapamiętałeś - teraz twierdzisz,
>> że z prawej możemy się wbić przez wszystkie pasy na skos i jak toś tam
>> akurat jedzie to jego wina - tak?
>
> Oczywiście. Przepis, że musi zająć skrajny prawy pas zlikwidowano wieki temu
> (nie całkiem mądre to było posunięcie, ale najwyraźniej ustawodawca chciał mieć
> łatwiej przy określaniu winy). Nie ma "grubej" linii, więc to jego jezdnia.
Akurat "gruba" linia pierwszeństwa nie zmienia - wyjaśnił to już
wielokrotnie Myjk.
Ale...
https://www.google.pl/maps/@52.2922999,21.0174582,3a
,75y,159.59h,68.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2n329yfeFnp6
d7peM8vk2w!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
Patrz - cholera - pecha masz - akurat jednak gruba jest.
> Aby była wina tego z głównej należałoby po zlikwidowaniu "tej linii na skos"
> przedłużyć linię ciągłą, tak aby zmiana pasa ruchu następowała już na drodze, a
> nie na przecięciu.
Czyli nie ma ciągłej - masz znak pierwszeństwa moższesz latać po pasach
jak ci się podoba i nie przejmować się tymi co już tam sobie spod A-7
wyjechali. Zapamiętajmy Wmieszałeś w to co prawda grubą linie, ale:
po pierwsze jednak gruba linia jest,
po drugie nie ma to znaczenia, ale to chwilowo pomińmy.
>> Teraz przypomnij sobie twoje skrzyżowanie z usuniętą skośną linią i
>> trójkątami - wygląda podobnie - no tak - z tym, że lustrzane odbicie.
>> Ale w jednym przypadku możesz sobie spychać innych na pas zielenia a w
>> drugim już nie?
>
> Nie ma związku. W poprzednim przykładzie jadący główną może sobie wybrać pas,
> na który wjeżdża, takie prawo daje mu znak D-1.
D-1 powiadasz..
https://www.google.pl/maps/@52.2930243,21.0166533,3a
,75y,170.44h,77.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1sT4TByUle3JNs
0N9zSM-zYA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
Ale ok.
Jadę sobie prawym pasem i przypominam sobie twoje wykłady.
"W poprzednim przykładzie jadący główną może sobie wybrać pas,
na który wjeżdża, takie prawo daje mu znak D-1."
O patrz D1.
https://www.google.pl/maps/@52.3023397,20.9452435,3a
,75y,121.17h,84.46t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZZzs0qE-mnt4
CrRYXSQLnw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
" >> teraz twierdzisz, że z prawej możemy się wbić przez wszystkie pasy
na skos i jak toś tam akurat jedzie to jego wina - tak?
> Oczywiście. Przepis, że musi zająć skrajny prawy pas zlikwidowano
wieki temu (nie całkiem mądre to było posunięcie, ale najwyraźniej
ustawodawca chciał mieć łatwiej przy określaniu winy). Nie ma "grubej"
linii, więc to jego jezdnia."
Popatrz (złośliwie nawet grubej linii nie namalowali, co i tak jest bez
znaczenia)
https://www.google.pl/maps/@52.3021204,20.9465653,3a
,75y,154.58h,85.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1saYyf9blWBdHF
hUO-1Q_A-A!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
Cała jezdnia moja, mogę wbijać przeciwnika w barireki.
Wygłupiłeś się i to wielokrtonie - uważaj na drugi raz z uśmiechami:P
EOT, a na razie przyjmij dla własnego i innych bezpieczeństwa, że jak
zmieniasz pas, to jak ktoś na nim jest, to bez względu na to co ci się
wydaje jednak powinieneś się w niego nie wbijać.
Na razie.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.16 16:13 Dalok
- 07.11.16 16:16 J.F.
- 07.11.16 16:25 Shrek
- 07.11.16 16:29 Shrek
- 07.11.16 16:52 Dalok
- 07.11.16 17:23 Shrek
- 07.11.16 17:26 Myjk
- 08.11.16 08:58 Dalok
- 08.11.16 08:47 r...@k...pl
- 08.11.16 07:50 r...@k...pl
- 08.11.16 08:34 r...@k...pl
- 08.11.16 08:20 r...@k...pl
- 08.11.16 08:52 r...@k...pl
- 08.11.16 08:54 r...@k...pl
- 08.11.16 08:11 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=