-
Data: 2016-11-08 08:47:08
Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 7 Nov 2016 16:11:01 +0100, w <nvq5i5$hma$4@node2.news.atman.pl>, Shrek
<...@w...pl> napisał(-a):
> W dniu 07.11.2016 o 15:37, r...@k...pl pisze:
>
> >>>> Ano zmienia, bo gdyby nie ta drobna linia, to każdy by pojechał dalej
> >>>> swoim pasem.
> >>>
> >>> I spowodowałby wypadek ze swojej winy.
> >>
> >> Bardzo ważne stwierdzenie z twojej strony - usuńmy te trójkąciki (które
> >> faktycznei są tylko powtórzeniem) i tą linie na skos i zapamiętajmy
> >> dokładnie jak to skrzyżowanie wygląda. Zapamiętałeś - teraz twierdzisz,
> >> że z prawej możemy się wbić przez wszystkie pasy na skos i jak toś tam
> >> akurat jedzie to jego wina - tak?
> >
> > Oczywiście. Przepis, że musi zająć skrajny prawy pas zlikwidowano wieki temu
> > (nie całkiem mądre to było posunięcie, ale najwyraźniej ustawodawca chciał mieć
> > łatwiej przy określaniu winy). Nie ma "grubej" linii, więc to jego jezdnia.
>
> Akurat "gruba" linia pierwszeństwa nie zmienia - wyjaśnił to już
> wielokrotnie Myjk.
> Ale...
> https://www.google.pl/maps/@52.2922999,21.0174582,3a
,75y,159.59h,68.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2n329yfeFnp6
d7peM8vk2w!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
> Patrz - cholera - pecha masz - akurat jednak gruba jest.
To gruba akurat nie oddziela jezdni. Jak kiedyś doczytasz do czego ją _także_
się stosuje, to się dowiesz. Wkleić czy sam znajdziesz?
> > Aby była wina tego z głównej należałoby po zlikwidowaniu "tej linii na skos"
> > przedłużyć linię ciągłą, tak aby zmiana pasa ruchu następowała już na drodze, a
> > nie na przecięciu.
>
> Czyli nie ma ciągłej - masz znak pierwszeństwa moższesz latać po pasach
> jak ci się podoba i nie przejmować się tymi co już tam sobie spod A-7
> wyjechali. Zapamiętajmy
Miejmy nadzieję, że zapamiętasz...
> Wmieszałeś w to co prawda grubą linie, ale:
> po pierwsze jednak gruba linia jest,
> po drugie nie ma to znaczenia, ale to chwilowo pomińmy.
Wkleję ponownie: poczytaj jakie są zastosowania P-1c, bo nadal niczego nie
doczytałeś i kojarzy ci się z jednym.
> >> Teraz przypomnij sobie twoje skrzyżowanie z usuniętą skośną linią i
> >> trójkątami - wygląda podobnie - no tak - z tym, że lustrzane odbicie.
> >> Ale w jednym przypadku możesz sobie spychać innych na pas zielenia a w
> >> drugim już nie?
> >
> > Nie ma związku. W poprzednim przykładzie jadący główną może sobie wybrać pas,
> > na który wjeżdża, takie prawo daje mu znak D-1.
>
> D-1 powiadasz..
> https://www.google.pl/maps/@52.2930243,21.0166533,3a
,75y,170.44h,77.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1sT4TByUle3JNs
0N9zSM-zYA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
> Ale ok.
Widocznie D-1 jest wcześniej, to tylko potwierdzacz. Zresztą zgodnie z prawem i
wytycznymi nie powinno się go stosować na terenie zabudowanym, ale widocznie
takie nowatorskie rozwiązanie.
Reszty nie czytam, zapewne do rozwiązania sytuacji wystarczy znajomość
(poprawna!) definicji skrzyżowania i wiedza gdzie jest łącznik (od jego
początku do końca), a gdzie droga. Moze ktoś inny :)
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.16 07:50 r...@k...pl
- 08.11.16 08:34 r...@k...pl
- 08.11.16 08:20 r...@k...pl
- 08.11.16 08:52 r...@k...pl
- 08.11.16 08:54 r...@k...pl
- 08.11.16 08:11 r...@k...pl
- 08.11.16 09:10 Dalok
- 08.11.16 10:05 J.F.
- 08.11.16 10:17 r...@k...pl
- 08.11.16 10:18 r...@k...pl
- 08.11.16 10:21 Shrek
- 08.11.16 11:37 Dalok
- 08.11.16 11:47 r...@k...pl
- 08.11.16 11:58 r...@k...pl
- 08.11.16 13:58 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-07 Aero2
- 2025-01-06 odbiornik GPS z kablem USB
- 2025-01-07 Oszczędzanie nie jest łatwe
- 2025-01-07 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-07 Warszawa => IT Recruiter <=