  • Data: 2016-11-08 07:50:32
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 7 Nov 2016 14:57:24 +0100, w <nvq184$hma$2@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Sam wyjechałeś z brakiem pierwszeństwa przy zawracaniu "nawet jak jesteś
    > na już na drodze głównej". Po co to ja nie wiem.
    >
    > Kończę już bo widać to nie ma sensu.
    >
    > Są tu jacyś wyznawcy swoistej (prostopadło-równoległej) natury
    > skrzyżowań i Shrodinerowego pierwszeństwa.

    Widzę, że hołdujesz zasadzie -- jak czegoś nie wiem i nie rozumiem, to to na
    pewno nie istnieje, a już na pewno jest błędne :))

    > Podczas gdy sprawa jest prosta - zjeżdzając z pasa rozbiegówego na pas
    > jezedni głównej zmieniasz (cóż za niespodzianka) pas (nie jezdnię jak
    > się niektórym wydaję - te odzielają pasy krawędziowe a nie
    > rozdzielające)

    Jakbyś czytał uważnie, to doczytałbyś, że jezdnie rozdziela się krawędziówkami
    tylko w razie potrzeby (służę powtórnie cytatem, bo widzę że nie zapamiętałeś:
    "Na jezdni głównej wyznacza się linie segregacyjne przerywane oraz (w
    zależności od potrzeb) linie krawędziowe.").

    Co prawda jest jasno napisane w rozporządzeniu, że jezdnia łącznika kończy się
    wraz z końcem rozbiegówki, ale to też nie może przeszkadzać w głoszeniu
    własnych teorii :))).