  • Data: 2016-11-07 16:25:32
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2016 o 16:16, J.F. pisze:

    > ale wyznacza pas ruchu i zabrania jej przekraczania.

    Wyznacza - z pewnością, zabrania przekraczania... nie;) Mówimy o lini
    rozdzielającej "grubej przerywanej" P1-d OIDP.

    > Czyli co - przed skretem zrownoleglajacym nasza jazde do autostrady
    > nalezy sie upewnic, czy jadacy autostrada pojazd nie sygnalizuje zamiaru
    > skretu/zmiany pasa w prawo ?

    Mnie nie pytaj - to nie ja mam pomysł, że ci wbijający się z autostrady
    na rozbiegówkę mają pierwszenstwo.

    > Bo moze to policja/straz/karetka, albo Prezydent chce w sposob
    > niedozwolony pojechac ?

    Pytaj tego, co pisałe że A-7 przy wjeździe na rozbiegówkę jest po to, że
    jak ktoś ma kaprys przez ciągłą przelecieć z autostrady, to żeby miał
    pierwszeństwo. Ale tylko przez ciągłą - przez przerywaną już nie. Ja tam
    za nimi nie dojdę;)

    Shrek