-
Data: 2016-11-07 15:30:31
Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 07 Nov 2016 14:45:09 +0100, r...@k...pl
> Nie, nie są. Masz jezdnię główną i jezdnię łącznika. Dwa osobne byty. Jakby to
> była część głównej drogi, to najwyraźniej ustawodawca wszędzie się myli np.
> określając warunki jakie powinien spełniać prawy pas autostrady (co ciekawe
> wszędzie jest "włączenie się do ruchu na prawy pas autostrady" -- widocznie
> tutaj też się myli).
Czego byś nie napisał, jedno i drugie jest jednak jezdnią. Jak jest
jezdnią, to obowiązują w kwestii pierwszeństwa ruchu przepisy ogólne.
I po raz kolejny źle rozumiesz pojęcie włączenia sie do ruchu z zapisów w
"ustawie o autostradach", podownie jak mylisz pojęcie pasa "włączania".
Kiedy następuje włączenie do ruchu jest opisane w Art. 17. PORD i nie ma
tam rozróżnienia na pasy czy tym bardziej autostrady.
Z Twoich wniosków wynika, że każdy zjazd z jednej autostrady na drugą wiąże
się z wyłączeniem się z ruchu, podobnie każdy skręt z pasa oznaczonego przy
pomocy linii P-1. Tak nie jest.
> Do absurdalnej sytuacji dochodziłoby, gdyby kierowca miał zjechać na długi pas
> włączania, no bo przecież ma "jechać prawym pasem".
I żeby bezsensownie nie zjechać, ma właśnie P-1(c) informujący o tym, że to
pas m.in. włączania/wyłączania, ale nadal pas ruchu. Pisałem już o tym
wcześniej w wyjaśnieniu dlaczego stosuje się grubszą linię z serii P-1 --
ale nadal z serii należącej do oddzielania od siebie _pasów_, a nie jakiś
kosmicznych "oddzielnych bytów".
> Pisz na Wiejską, że dochodzi do masowych stłuczek samobójców
> na autostradach i trzeba coś z tym zrobić.
Nie dochodzi do masowych stłuczek, bo większość zna obowiązujące przepisy
które mówią, że ten wjeżdżający na środkowy pas z prawej ma pierwszeństwo
przed tym z lewej. Jakby tak robili, nawet chcąc sobie naprawić prawy bok,
to polegną -- bo bedą winni. Proste. I tak jest w każdym innym miejscu
gdzie równolegle biegną trzy lub więcej pasów.
Tymczasem EOT, bo więcej się już napisać nie da.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.16 15:37 nadir
- 07.11.16 15:37 r...@k...pl
- 07.11.16 16:11 Shrek
- 07.11.16 16:13 Dalok
- 07.11.16 16:16 J.F.
- 07.11.16 16:25 Shrek
- 07.11.16 16:29 Shrek
- 07.11.16 16:52 Dalok
- 07.11.16 17:23 Shrek
- 07.11.16 17:26 Myjk
- 08.11.16 08:58 Dalok
- 08.11.16 08:47 r...@k...pl
- 08.11.16 07:50 r...@k...pl
- 08.11.16 08:34 r...@k...pl
- 08.11.16 08:20 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=