  • Data: 2016-11-07 15:20:46
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-07 o 12:41, Shrek pisze:

    > Super - z jednego słowa w rozporządzeniu ministra itd... o autostradach
    > płatnych (które określa jakie warunki techniczne ma spełniać droga, żeby
    > łapała się pod autostradę płatną) wyciągniąłes wniosek, że zmienia ono
    > zasady pierwszeństwa zawarte w ustawie;)

    Gdzie twierdziłem, że rozporządzenie zmienia coś w ustawie?
    W samej ustawie nie ma natomiast definicji pasa rozbiegowego/włączania a
    jest w rozporządzeniu, no więc trzeba się podpierać tym co jest. Masz w
    związku z tym jakieś wątpliwości?

    > A co jeśli ten pas wyłączenia będzie na autostradzie bezpłatnej, albo na
    > krajówce?

    Nie chce mi się szukać rozporządzeń o ekspresówkach i autostradach
    bezpłatnych, ale jeżeli myślisz, że tam będzie inna definicja pasa
    włączania, no to szukaj.

    > Sorry, ale to tak jakbyś wziął jedno zdanie z załącznika rozpotrzadzenia
    > ministara o długiej nazwie, dotyczącej płatnych autostrad, z rozdziału o
    > MOPach, wyciągnął wymóg odzielnych kibli dla kobiet i mężczyzn i
    > następnie podnosił, że konstytucyjny zakaz dyskryminacji obywateli ze
    > względu na płeć jest nieobowiązujący;)

    Twierdzisz, że w różnych rozporządzeniach te same rzeczy i czynności
    będą inaczej nazywane i opisywane?