  • Data: 2016-11-07 14:57:24
    Temat: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2016 o 14:46, r...@k...pl pisze:

    > A nie? Bo wątek już stoczył się na tak banalne tematy gdzie obowiązuje A-7 i
    > pierwszeństwo przy zawracaniu.

    Sam wyjechałeś z brakiem pierwszeństwa przy zawracaniu "nawet jak jesteś
    na już na drodze głównej". Po co to ja nie wiem.

    Kończę już bo widać to nie ma sensu.

    Są tu jacyś wyznawcy swoistej (prostopadło-równoległej) natury
    skrzyżowań i Shrodinerowego pierwszeństwa.

    Podczas gdy sprawa jest prosta - zjeżdzając z pasa rozbiegówego na pas
    jezedni głównej zmieniasz (cóż za niespodzianka) pas (nie jezdnię jak
    się niektórym wydaję - te odzielają pasy krawędziowe a nie
    rozdzielające) a nie "pokonujesz skrzyżowanie równoległe". I z tego
    wynika pierwszeństwo - ze zmany pasa - koniec.

    Shrek.