-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Fri, 04 Nov 2016 14:47:30 +0100
Message-ID: <2...@4...com>
References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<nvhrb7$p4l$1@news.mixmin.net>
<1...@4...com>
<nvhtvp$8b5$4@node1.news.atman.pl>
<j...@4...com>
<nvi04o$8b5$6@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 161104-0, 2016-11-04), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1478267330 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15199 89.78.50.18:50420
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591528
[ ukryj nagłówki ]Fri, 4 Nov 2016 13:49:30 +0100, w <nvi04o$8b5$6@node1.news.atman.pl>, Shrek
<...@w...pl> napisał(-a):
> W dniu 04.11.2016 o 13:38, r...@k...pl pisze:
>
> > W tym konkretnym przypadku jest to pas włączający/wyłączający (o ile oczywiście
> > gruba linia istnieje). Kończysz manwer włączania się do ruchu, gdy z niego
> > zjedziesz.
> > Czyli winnym będzie właśnie ten włączający się.
> >
> > Upraszczając -- pas za grubą linią należy do innej drogi, czyli przejeżdżając
> > przez niego dopiero zmieniasz drogę.
>
> Nie przekonałeś mnie;)
Trudno. Ale to nie mój problem :)
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.16 15:21 Myjk
- 04.11.16 15:58 r...@k...pl
- 04.11.16 16:08 Dalok
- 04.11.16 16:32 Shrek
- 04.11.16 16:37 Olkowik
- 04.11.16 17:00 Dalok
- 04.11.16 17:23 007
- 04.11.16 17:37 J.F.
- 04.11.16 18:58 Myjk
- 04.11.16 18:57 r...@k...pl
- 04.11.16 19:25 Axel
- 04.11.16 19:31 Shrek
- 04.11.16 19:37 Shrek
- 04.11.16 19:44 xyz
- 04.11.16 19:54 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=