-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przy pasie włączania się do ruchu
Date: Fri, 04 Nov 2016 13:38:40 +0100
Message-ID: <j...@4...com>
References: <581b9d49$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<nvhrb7$p4l$1@news.mixmin.net>
<1...@4...com>
<nvhtvp$8b5$4@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 161104-0, 2016-11-04), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1478263129 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 89.78.50.18:49689
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2271
X-Received-Body-CRC: 2392457436
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591520
[ ukryj nagłówki ]Fri, 4 Nov 2016 13:12:43 +0100, w <nvhtvp$8b5$4@node1.news.atman.pl>, Shrek
<...@w...pl> napisał(-a):
> W dniu 04.11.2016 o 12:53, r...@k...pl pisze:
> > Fri, 4 Nov 2016 12:27:21 +0100, w <nvhrb7$p4l$1@news.mixmin.net>, "Dalok"
> > <f...@r...pl> napisał(-a):
> >
> >> Winnym kolizji jest kierowca B. Obydwaj chcą zająć jednocześnie ten sam pas.
> >> Przepis określa, że pierwszeństwo ma wjeżdżający na pas z prawej.
> >> W miejscu kolizji nie ma skrzyzowania tylko jest droga z czterema pasami
> >> ruchu i prawy pas konczy się.
> >
> > A jeżeli jest tam "gruba" linia przerywana to...?
>
> To co? Nie mówię, że nie masz racji i coś to zmienia, ale ja nie wiem,
> więc prościej będzie zapytać ciebie;)
W tym konkretnym przypadku jest to pas włączający/wyłączający (o ile oczywiście
gruba linia istnieje). Kończysz manwer włączania się do ruchu, gdy z niego
zjedziesz.
Czyli winnym będzie właśnie ten włączający się.
Upraszczając -- pas za grubą linią należy do innej drogi, czyli przejeżdżając
przez niego dopiero zmieniasz drogę.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.16 13:45 Olkowik
- 04.11.16 13:49 Shrek
- 04.11.16 14:36 r...@k...pl
- 04.11.16 14:47 r...@k...pl
- 04.11.16 15:21 Myjk
- 04.11.16 15:58 r...@k...pl
- 04.11.16 16:08 Dalok
- 04.11.16 16:32 Shrek
- 04.11.16 16:37 Olkowik
- 04.11.16 17:00 Dalok
- 04.11.16 17:23 007
- 04.11.16 17:37 J.F.
- 04.11.16 18:58 Myjk
- 04.11.16 18:57 r...@k...pl
- 04.11.16 19:25 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=