  • 91. Data: 2010-02-15 18:37:06
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ta prawa krawędź była niepotrzebna. Wystarczyło zgodzić się z
    > wymuszeniem.

    ??? Przeciez od samego poczatku pisałem, ze SUV wymusił.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 92. Data: 2010-02-15 18:37:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kierunkowskaż to temat wstydliwy-straszny fuj.

    ??? Znowu jestes pijany? :))) Sorry, ale nie łapię pointy.

    Do jakiej linii? O czym ty piszesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 93. Data: 2010-02-15 18:59:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Bez powodu to Twoim zdaniem.

    I to zupełnie wystarcza.
    neelix

  • 94. Data: 2010-02-15 19:04:11
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:15022010.3AAE5F53@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > ??? Znowu jestes pijany? :))) Sorry, ale nie łapię pointy.

    Sam piszesz o używaniu kierunkowskazów, których wielu nie używa.

    > Do jakiej linii? O czym ty piszesz?

    O linii wyznaczającej pasy ruchu przy lewej krawędzi jezdni poprzecznej.
    neelix

  • 95. Data: 2010-02-15 19:05:22
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:15022010.6EC4FA65@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > ??? Przeciez od samego poczatku pisałem, ze SUV wymusił.

    Ale są tacy, dla których najważniejsza jest prawa.
    neelix

  • 96. Data: 2010-02-15 19:06:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Na przykład tego, ze marjan będzie trzymał się prawej krawędzi jezdni.

    Ale nie za wszelką cenę. Jezdnie miewają wiele pasów ruchu, które są używane
    stosownie do potrzeb.
    neelix

  • 97. Data: 2010-02-15 19:16:49
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > To niezłą masz praktykę, jak płynie z niej wniosek, że skręcający z lewej
    > powinien wjechać na prawy, a z prawej -- na lewy.

    Bez takich uogólnień. Z lewej skoro nie skręca w lewo to jak najbardziej na
    prawy, a prawy stosownie do warunków w odpowiednim momencie na lewy. Trzeba
    robić tak by nie kopać się z innymi pojazdami czyli nie w ostatniej chwili
    ze skakaniem z pierwszego pasa na trzeci. Raz przydarzyła się taka przesadna
    sytuacja i nie była wesoła. Pas należy zmieniać dostatecznie wcześnie.

    > Ale to nie jest egzamin.

    Egzamin to czas wyjątkowo przepisowy. Rzeczywiście, po egzaminie "róbta co
    chceta". Coraz lepiej.

    > ?

    Kwestia jak daleko jest do skrętu w lewo i czy da się to zrobić(zmienić pas)
    później czy tak zapier... na lewym, że później będzie za późno. To są
    oczywiste rzeczy.]
    neelix

  • 98. Data: 2010-02-15 19:17:41
    Temat: Re: Pierwszenstwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Póki co jeszcze nie skręcał.

    Nie było mnie tam i Ciebie też raczej nie. Miał natomiast problem z kimś kto
    złamał prawo.
    neelix

  • 99. Data: 2010-02-15 19:19:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Przecież stwierdziłeś, że ktoś tu bredzi i nawet od razu napisałeś kto.

    To skąd i po co to wywracanie kota ogonem?
    neelix

  • 100. Data: 2010-02-15 19:22:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote: