  • 81. Data: 2010-02-15 13:39:10
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D207BF32EAF5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > mysle ze niewiedza to góra 5%, reszta to po prostu swiadome przekraczanie
    > predkosci. No i 5% zostawie na chamstwo.

    Jesteś optymistą, a ja realistą. Poziom niewiedzy rośnie proporcjoonalnie do
    upływu lat. Świadome łamanie przepisów oczywiście jest kolejnym i poważnym
    problemem. Jeśli widzę przejeżdżąjącego na czerwonym to z pewnością nie jest
    to niewiedza, ale już omijanie pojazdów oczekujacych na otwarcie przejazdu
    (jazda za podwójna ciągłą pod prąd) przede wszystkim wynika z niewiedzy i
    braku wyobraźni.
    neelix

  • 82. Data: 2010-02-15 14:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Może czytamy inne wątki?

    chyba nie. :)
    imo argument o jezdzie przy prawej krawedzi pojawił sie na zasadzie ze u
    was bija murzynów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 83. Data: 2010-02-15 14:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > pojazdów oczekujacych na otwarcie przejazdu (jazda za podwójna ciągłą
    > pod prąd) przede wszystkim wynika z niewiedzy i braku wyobraźni.

    w sumie masz racje - procent "niewiedzacych" oceniany na podstawie uzywania
    kierunkowskazów oceniłbym zdecydowanie mniej optymistycznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 84. Data: 2010-02-15 15:52:06
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:15022010.4C9E0CDC@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > uzywania
    > kierunkowskazów oceniłbym zdecydowanie mniej optymistycznie.

    Kierunkowskaż to temat wstydliwy-straszny fuj. Sorry, przejeżdżanie na
    czerwonym może wynikać z niewiedzy. Wyobraź sobie rondo i sygnalizator na
    rondzie przed ostatnią jezdnią poprzeczną czyli przed zjazdem. Nie ma linii
    zatrzymania w pobliżu sygnalizatora. To nie ważne, że pali się czerwone.
    Barany podjeżdżają do krawędzi linii poprzecznej mając czerwone głęboko. To
    są takie debile, że nawet nie spojrzą gdzie zatrzymują się L-ki. Przecież
    tyle ich tam jeździ.
    neelix

  • 85. Data: 2010-02-15 15:54:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:15022010.48A70B97@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > następuje:

    > chyba nie. :)
    > imo argument o jezdzie przy prawej krawedzi pojawił sie na zasadzie ze u

    Ta prawa krawędź była niepotrzebna. Wystarczyło zgodzić się z wymuszeniem.
    neelix

  • 86. Data: 2010-02-15 18:16:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > A kim Ty jesteś, żebyś bez powodu kogokolwiek pouczał zwłaszcza, że
    > bredzisz byle sobie pobredzić? Pochopne wyciąganie błędnych wniosków nie
    > upoważnia do moralizatorskiegho tonu wyższości. Takim zachowaniem raczej
    > plasujesz się w dolnej strefie stanów niskich. :-(

    Bez powodu to Twoim zdaniem.

    --
    cokolwiek

  • 87. Data: 2010-02-15 18:17:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Ja to robię w praktyce.

    To niezłą masz praktykę, jak płynie z niej wniosek, że skręcający z lewej
    powinien wjechać na prawy, a z prawej -- na lewy.

    > Skoro przepisy tego wymagają to nikt łaski nie
    > robi. Ten lewus gdyby był na egzaminie i zrobił taki numer to by oblał.

    Ale to nie jest egzamin.

    ?

    --
    cokolwiek

  • 88. Data: 2010-02-15 18:18:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > I jak zamierza skręcić w lewo zajmując lewy pas jest możliwie blisko
    > prawej krawędzi. Bliżej już nie można być.

    Póki co jeszcze nie skręcał.

    --
    cokolwiek

  • 89. Data: 2010-02-15 18:18:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Nie odróżniasz krytyki od samokrytyki to jak ogarniasz przepisy? No
    > właśnie nie ogarniasz. :-)

    Przecież stwierdziłeś, że ktoś tu bredzi i nawet od razu napisałeś kto.

    --
    cokolwiek

  • 90. Data: 2010-02-15 18:19:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Jak łatwo oceniacie umiejętności i staż innych! Znajomość przepisów
    > hańbą. Jeśli wykuł pord to chwała mu za to. Inni też powinni mieć wykuty
    > chociaż w tak oczywistych kwestiach. Jeśli mają pord w dupie to trzeba
    > ich uczyć na gorąco. Ja uczę. Już nie będę cytował, że mamy prawo
    > oczekiwać od innych przepisowej jazdy.

    Na przykład tego, ze marjan będzie trzymał się prawej krawędzi jezdni.

    --
    cokolwiek