-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.telesweet.n
et!border2.nntp.ams2.giganews.com!border2.nntp.ams.giganews.com!nntp.giganews.c
om!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad
01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
Date: Mon, 15 Feb 2010 19:16:49 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 30
Message-ID: <hlc3pi$ko4$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hl5u1g$o0l$1@news.agh.edu.pl>
<4b76a7ee$1@news.home.net.pl><hl6b4k$rel$1@news.agh.edu.pl>
<hl6bne$j2v$1@inews.gazeta.pl><hl77vf$4ua$1@news.agh.edu.pl>
<4b7727cc$1@news.home.net.pl><12sw1d87l14dq$.1plj68atkojvb.dlg@40tude.net>
<4b772abf$1@news.home.net.pl><g...@4...net>
<4b772d4b$1@news.home.net.pl><hl90oh$h23$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<4b784057$1@news.home.net.pl><hlb9gg$mav$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<4b7981c0$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: abcp86.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266258546 21252 83.6.231.86 (15 Feb 2010 18:29:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Feb 2010 18:29:06 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Original-Bytes: 2743
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255705
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4b7981c0$1@news.home.net.pl...
> neelix wrote:
>
>> Ja to robię w praktyce.
> To niezłą masz praktykę, jak płynie z niej wniosek, że skręcający z lewej
> powinien wjechać na prawy, a z prawej -- na lewy.
Bez takich uogólnień. Z lewej skoro nie skręca w lewo to jak najbardziej na
prawy, a prawy stosownie do warunków w odpowiednim momencie na lewy. Trzeba
robić tak by nie kopać się z innymi pojazdami czyli nie w ostatniej chwili
ze skakaniem z pierwszego pasa na trzeci. Raz przydarzyła się taka przesadna
sytuacja i nie była wesoła. Pas należy zmieniać dostatecznie wcześnie.
>> Skoro przepisy tego wymagają to nikt łaski nie
>> robi. Ten lewus gdyby był na egzaminie i zrobił taki numer to by oblał.
> Ale to nie jest egzamin.
Egzamin to czas wyjątkowo przepisowy. Rzeczywiście, po egzaminie "róbta co
chceta". Coraz lepiej.
>> Prawy to kwestia odległości.
> ?
Kwestia jak daleko jest do skrętu w lewo i czy da się to zrobić(zmienić pas)
później czy tak zapier... na lewym, że później będzie za późno. To są
oczywiste rzeczy.]
neelix
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.10 19:17 neelix
- 15.02.10 19:19 neelix
- 15.02.10 19:22 to
- 15.02.10 19:23 to
- 15.02.10 19:25 to
- 15.02.10 19:59 Budzik
- 15.02.10 19:59 Budzik
- 15.02.10 20:03 Przembo
- 15.02.10 20:59 Budzik
- 15.02.10 20:59 Budzik
- 16.02.10 00:04 Tomek Kańka
- 16.02.10 01:29 J.F.
- 16.02.10 06:59 Budzik
- 16.02.10 09:36 Tomek Kańka
- 16.02.10 09:30 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe